index index sezon klub historia artykuły forum fanpage typer ksiazki kontakt
mapatop
Strona główna
Forum
Fanpage
Twitter
Archiwum newsów
Ostatnio na forum
Mapa strony
Regulamin

Dodaj do ulubionych
Startuj z JuvePoland

Drużyna
Tapety
Mercato
Piłkarz sezonu


Juventus
Terminarz
Lista strzelców
Lista kartek
Lista asyst

Serie A
Terminarz
Tabela

Liga Mistrzów
Terminarz
17.03.2017  12:31:32    |         116  
Kibice piłkarscy w Europie będą świadkami powtórki z finału Ligi Mistrzów z 2015 roku. Zawodnicy Starej Damy staną przed szansą rewanżu na Barcelonie, z którą zmierzą się w fazie ćwierćfinałowej. Pierwszy mecz rozegrany zostanie 11 lub 12 kwietnie w Turynie. Rewanż tydzień później, 18 lub 19 kwietnia w stolicy Katalonii.

Drużyna Juventusu została wylosowana przez Iana Rusha, byłego zawodnika Starej Damy, w ostatniej parze. Jako pierwsza, co oznacza, że pierwsze starcie odbędzie się na J-Stadium. Wcześniej los skrzyżował Atletico Madryt z Leicester City, Borussię Dortmund z Monaco oraz Bayern Monachium z Realem Madryt.

Po raz ostatni zawodnicy Juventusu i Barcelony grali ze sobą w dwa lata temu w Berlinie, a mecz zakończył się wygraną Katalończyków. Ogólny bilans starć przemawia jednak na korzyść Juventusu, który z wszystkich dziewięciu spotkań wygrał cztery, dwa zremisował i trzy przegrał. W fazie ćwierćfinałowej zespoły mierzyły się już ze sobą w 2003 roku. Wówczas, po dwóch remisach 1:1, o awansie zadecydował gol Marcelo Zalayety na Camp Nou w dogrywce.

Aktualizacja [13:34]

UEFA doprecyzowała daty rozegrania meczów. Pierwsze starcie w Turynie odbędzie się we wtorek 11 kwietnia o godzinie 20:45. Rewanż w środę 19 kwietnia na Camp Nou.





19 | 17.03.2017 | 12:33:06
Barcelona jest najsłabsza od wielu lat, jesteśmy faworytem tego spotkania

Osgiliath | 17.03.2017 | 12:35:47
Kiedy jak nie teraz Juve ma okazję przestać grać na pół gwizdka i pokazać pełnię swoich możliwości. W końcu, wg Maxa, forma miała przyjść na kwiecień-maj.

Co do Barcy - przynajmniej nie zlekceważymy jak Leicester, a jeśli zagramy z pełną koncentracją to jesteśmy w stanie ich pokonać. Jeśli mamy wygrać LM wiadomo, że musimy pokonać najsilniejszych.


Frank | 17.03.2017 | 12:37:00
Na forach barcy, dzieci już otwierają szampana i świętują awans.

zagroo | 17.03.2017 | 12:37:01
Kiedy będzie dokładnie wiadomo czy gramy 11 czy 12 kwietnia?

LimaK | 17.03.2017 | 12:37:16
Będzie ciekawie ;)

FORZA JUVE! :)


Samael | 17.03.2017 | 12:37:30
Wreszcie okaże się czym dysponuje JUVE, jaką siłą i mocą!

Jak odpadać to z najmocniejszymi bo nie ma wtopy...

Szkoda, że gramy drugi mecz w Katalonii, chociaż zarówno z Realem jak i Bayernem graliśmy przez ostatnie dwa lata tak samo i było ok :)


Jówentino | 17.03.2017 | 12:38:56
Pominę komentarze tumanów z innych stron. Barcelona jest jak najbardziej do przejścia. Hiszpanom w ogóle nie leżą włoskie kluby, finał rządzi sie swoimi prawami. Myśle, iż spokojnie wywalczymy awans, środek pola jest bardzo słaby u Hiszpanów, u Nas także nienajlepszy ale mamy zdecydowanie lepszy cały blok obronny łącznie z bramkarzem. Myślę, że spokojnie napad zostanie zneutralizowany. Nasz atak poza tym będzie chciał wiele udowodnić. Jestem całkowicie spokojny o awans.

arturjuve | 17.03.2017 | 12:39:16
Pary niezwykle wyrównane + kilka dodatkowych smaczków.
- Dybala&Higuain vs Messi.
- Suarez vs Chiellini.
- Ancelotti vs Zidane - mistrz kontra uczeń
- Glik vs Piszczek.


prze c... ninja | 17.03.2017 | 12:39:41
czy tylko ja się cieszę, że trafiliśmy na barce?
Mamy zdecydowanie lepszą obronę...gole też strzelimy...boję się, że ich pomoc może nie dać nam pograć. Wygrać z Lester czy Monaco nie da nam takiej siły w dalszej walce jak po pokonaniu Barcy.


deszczowy | 17.03.2017 | 12:40:14
"Jesteśmy faworytami"? Hmmm. Dyskusyjna teza.

EddyMan | 17.03.2017 | 12:40:35
Z Barca wygrać można, pokazało to już PSG w 1 meczu... ale z sędzią to już raczej nie możliwe - patrze 2 mecz BARCA - PSG...
Tak, wiem PSG dało ciało na całej lini, no ale sędzia dorzucił swoje 3 grosze, za co został zdyskwalifoikowany z prowadzenia spotkań na szczycie.


LeZebre86 | 17.03.2017 | 12:42:00
Szału nie ma, ale wyzwanie, które zdefiniuje na cą tą drużynę stać.

AdiJuve | 17.03.2017 | 12:43:22
Tyle dobrego,że jak została ta 4, która notabene wg jest mocniejsza od pozostałej to miałem nadzieję uniknięcia Bayernu i trafienia Realu ale jest po środku, więc nie ma tragedii, chociaż mogłoby być znacznie lepiej. Wylosowano chyba 2 najtrudniejszą drużynę dla Juventusu.

adijuve91 | 17.03.2017 | 12:45:33
ciesze się, że wszyscy obstawiają na innych stronach wygraną dla Barcelony, nawet porobiłem kilka screenów ze śmiesznymi komentarzami kibiców Barcy, żeby po dwumeczu się posmiać jeszcze bardziej:D damy radę ;)

ZalayetaMarcelo | 17.03.2017 | 12:47:21
Forza Juve !!!

lauri | 17.03.2017 | 12:48:34
Głowy do góry. Przynajmniej dużo szumu medialnego nas nie minie

Tyrcio | 17.03.2017 | 12:49:29
Mogl byc Bayern, wiec nie ma najgorzej

pumex | 17.03.2017 | 12:56:02
Nie można całe życie skomleć o jak najprostszego rywala. O dziwo jestem umiarkowanie pozytywnie nastawiony do starcia z Barc. Jak nie teraz, to kiedy? PSG zafundowało światu darmowy pokaz 'jak grać i jak nie grać przeciwko Barcelonie'. Jeśli nie skorzystamy z tego daru nieba, to z nami naprawdę jest coś nie tak.

Zwierzak | 17.03.2017 | 12:56:59
No, będzie co oglądać.

drekar | 17.03.2017 | 12:57:34
jezeli Barca bedzie w takiej jak teraz lub gorszej formie oraz sedziowie nie beda po ich stronie to AWANSUJEMY

dzida88 | 17.03.2017 | 12:58:46
Żeby Juventus na pewno awansował to muszą w pierwszym meczu w Turynie wygrać 4-0 i w rewanżu "dać" walkower. Walkower jest promowany wynikiem 3-0, także i tak awansują. Bo jak zagrają rewanż to nawet przy stanie 4-0 sędzia coś pewnie wymyśli :)

A już na poważnie. Będzie na pewno ciężko, ale to nie jest "mission impossible".


Bnedved | 17.03.2017 | 12:59:23
Barca do ogrania , uniknięcie Bayernu ,Monaco i Atletico to duży plus. Szkoda że nie Real .

Bartek88 | 17.03.2017 | 13:00:45
@Pumex to nie PSG zafundowało światu jak nie grać przeciwko Barcelonie tylko Barcelona zafundowała światu "jak sprawić, żeby przeciwnik nie wiedział co się dzieje na boisku". Barcelona ma to samo co Juve, gra do końca dlatego wygrywa, więc naszą kartę Jokerową jak w meczu z milanem szklag trafil :(

Leash | 17.03.2017 | 13:02:18
Jedyny minus to pierwszy mecz u siebie. No nic, walczymy. Forza Juve !!!

lichy696 | 17.03.2017 | 13:02:35
Szanse 50 na 50 ze wskazaniem na nas. Po rewanzu Barcelona gra w weekend el clasico. Moze to wplynac na ich sklad. Moze, nie musi.

chris212 | 17.03.2017 | 13:06:00
Jedyne czego się tak naprawdę obawiam to sędziowanie. Neymar i Suarez będą się wykładać przy każdym mocniejszym kontakcie i jeśli trafi się drobiazgowy sędzia to może być różnie.

rzeszow | 17.03.2017 | 13:09:16
mecze 11 i 19 kwietnia

Friqu | 17.03.2017 | 13:10:00
Mhm nie wiem skad taki wielki optymizm . Faworytem jest Barcelona i chyba tylko u nas mowi sie ze my .. Nie chce nic nam umneijszac no ale Barca w meczu z Psg pokazała ze wcale nie jest najslabsza od lat . Ok .. wielu powie sedziowie pomogli ... Obawiam sie tego meczu bo jelsi zagramy na defensywe to predzej czy pozniej nasza obrona upadnie . Wierze jednak w Maxa i w to ze znajdzie sposob by wylaczyc z gry 3 z przodu .

Forza Juve !


Ps jeszcze kilka dni temu wielu mowilo ze Juve jest słabe gra brzydko nieskutecznie a nagle stawia teraz ich w roli fwaoryta w meczu z Barca . WTF ja sie pytam się ? xD


hellspawn | 17.03.2017 | 13:19:44
Akceptuje. Wreszcie zobaczymy na czym stoimy: komu dawac podwyzke a kogo sprzedac.

HansKW | 17.03.2017 | 13:31:18
ciekawe czy UEFA pozwoli Nam wejść do półfinału.. FORZA JUVE!


Meehaw | 17.03.2017 | 13:32:53
Są i słynne Córy Koryntu :):):) Możliwe wszystko - łącznie z wykluczeniem Juve z rozgrywek, gdyby sędziowie nie przepchnęli Barcy na boisku.

Del | 17.03.2017 | 13:33:36
oby nie dostac batow tak jak P$G i bedzie dobrze. O awansie z taka gra raczej mozemy zapomniec, chyba ze nagle stanie sie jakis cud i zagramy dwa swietne mecze.

Ili | 17.03.2017 | 13:38:20
Ale mnie los pokarał :/ dwa moje kluby w parze :(
I jak tu żyć ;)


deban | 17.03.2017 | 13:39:51
No Maksiu, zagrasz na przyszłego pracodawcę?

Samael | 17.03.2017 | 13:40:58
Nie ma się co oszukiwać, że ciężko uniknąć mocnego rywala w 8-mce!

Mi się podoba rywal! - a jak odpadniemy to będzie znak czego nam brakuje.


putout | 17.03.2017 | 13:42:24
Juventus kontra sędziowie. Neymar i Suarez będą leżeć jak tylko znajdą się w odległości 5 metrów od Chielliniego czy Mandżukicia :/ jedyne czego się boje to że sędziowie nas wydymają tak jak PSG czy nawet podczas finału z Barceloną gdzie jednak sędzia bardzo mocno na namieszał.
może to dobrze się stało ze Lester, Atletlico, Monaco i Borussia powpadały na siebie bo jeśli udałoby am się przejść sędziów to potem byłoby ciut łatwiej w 1/2...


Meehaw | 17.03.2017 | 13:43:05
"Ok .. wielu powie sedziowie pomogli ..."
Nie pomogli, a wywalczyli im ten awans. Trzy błędy na korzyść Barcelony w jednym meczu i to trzy absolutnie bezsporne. To nie jest błąd - to jest rabunek, bo jak inaczej wytłumaczyć brak czerwieni dla Neymara?


bulixonn | 17.03.2017 | 13:43:59
wie ktoś czy Barca ma jakieś zawieszenia?


Meehaw | 17.03.2017 | 13:45:50
youtube.com/watch?v=xZ_nW3-zQu4

Sonda: jaka kartka należy się za taki faul?


Meehaw | 17.03.2017 | 13:48:05
bulixonn | 17.03.2017 | 13:43:59
wie ktoś czy Barca ma jakieś zawieszenia?

Mają tylko "pół na pół" i "telefon do przyjaciela" ;)


bulixonn | 17.03.2017 | 13:49:59
Meehaw hehe dobre :D

bulixonn | 17.03.2017 | 13:51:30
i licze że będą grać na akord :D

bulixonn | 17.03.2017 | 13:56:26
Sergio Busquets nie zagra :p


rammstein | 17.03.2017 | 14:02:13
płakać nie mogę, bo w 1/8 rywal łatwiejszy, to teraz trudniejszy, choć takie Atletico - Leverkusen teraz Leicster, a i jak im się dalej poszczęści to w 1/2 zwycieżca BVB/Monaco

gdybym musiał wybrać kogos z trójki Bayern, Real czy Barca, to własnie byłaby to chyba Barcelona, oby tylko jeśli udało się przejśc nie trafić w nagrodę na Bayern/Real


Meehaw | 17.03.2017 | 14:10:04
Wesoło byłoby jakby Real wyeliminował Bayern, a my Barcelonę. Bayern to jedyna ekipa, która nam zdecydowanie nie leży. Atletico? Do pyknięcia.

aragorni | 17.03.2017 | 14:13:53
no to sedziowie do boju:/

Fed2012 | 17.03.2017 | 14:25:37
Będzie ciężko, ale myślę że są szanse. Wszystkie siły powinny być rzucone na ten dwumecz.

grande amore | 17.03.2017 | 14:27:46
Jedyne na co licze, to pelne zaangazowanie na boisku ze strony naszych ulubiencow #forzaJuve

RodanBejhaut | 17.03.2017 | 14:28:49
Czy wiesz ktoś gdzie można kupić bilety ? Chce jak najszybciej zarezerwować, niestety na stronie z której kupowałem dotychczas są cholernie drogie 1600zł za bilet przyzwoite miejsce na srodku.

Friqu | 17.03.2017 | 14:30:16
@Meehaw

Ja tez uwazam ze powinno bcy czerwo ale ... Zaczyna sie cos chorego .. Ludzie juz nie patrza jak ktos gra tylko zaczynaja oceniacprace sedziow ... Uwielbiam komentarze ludzi ktorzy siedza przed telewizorem i oceniaja wpierdzielajac popcorn i ogladajac powtorki w spowolnionym tempie cyz faul byl czy nie .. Sedzia nie raz jest daleko a do tego piłka stala sie bardzo szybkim sportem i naprawde czasem nie da sie wszystkiego zauwazyc .. Ok uslysze od czgeo sa inni sedziowie ? No od wylapywania błedow głownego ale oni tez sa ludzmi .. Zajmijmy sie gra naszych a nie zamieniamy sie w fanów Nepali,Rmy ,Interu czy Milanu .

Jedno jest pewne. Jesli damy sie zepchac latwiej bedzie o jakis karny czy kartki ..


rado | 17.03.2017 | 14:43:48
Na pewno lepiej wylosować tych ulubieńców UEFA niż np. Bayern, ale też mogło być zdecydowanie lepiej. Pół biedy, że to już nie jest ta sama Barcelona, owszem MSN straszy, ale PSG pokazało, że jak się ich przyciśnie to pękają. Nie mają pewnego bramkarza, środek ich obrony też się zrobił jakiś chybotliwy, boków obrony nie mają zupełnie. W środku pozostał się tylko właściwie Iniesta, jedynie MSN trzeba zatrzymać, też dobrze, że Messi nie wygląda ostatnio jakoś niesamowicie.

Talent | 17.03.2017 | 14:46:20
bedzie dobrze barcelona jest jak najbardziej do odstrzalu na wyjazdach gra slabiutko u siebie wygrac przynajmniej dwoma golami w rewanzu nie wyjsc z kupa w majtkach jak psg i mamy polfinal proste

deban | 17.03.2017 | 14:47:59
Friqu

tutaj nie chodzi o ocenianie pracy sędziów, tylko sprzeciw wobec jawnego wypaczania wyników. A te panienki z Farselonki wpływają na sędziego jak diva w nocnym klubie na podpitego klienta. Nie trawię tego gimbazowego klubiku. A Junior "100% Chrystus" Neymar to już wisienka na torcie. Lessi ostatnio faktycznie jako jeden z nielicznych tam stara się grać w piłkę i nie płacze, bo Suarez na przykład w mecz uz PSG chyba prosił o angaż w Hollywood. Nie trawię, nie trawię i jeszcze raz...


froston | 17.03.2017 | 14:50:20
Mamy lekko napięty terminarz i o to się obawiam, ale Barca też nie ma lekko.
Gramy 4 mecze przed 1 spotkaniem z Barcą w tym 2 i 5 kwietnia z Napoli.
Rewanż wypada trochę lepiej bo my mamy mecz 15, a oni 16 gdzie 2 mecz gramy 19 kwietnia więc jeden dzień odpoczynku mamy więcej. Do tego przecinkiem naszym będzie Pescara, a Barcy R.Sociedad.
Będzie ciężko. Ciekawe jak będzie wyglądała rotacja składu, oby Max dobrze ustawił zespół.
Forza Juve !


qurter | 17.03.2017 | 14:54:09
Tylko, żeby nasi się nie wystraszyli jak w I połowie w pierwszym meczu z Bayernem i będzie dobrze. Myślę, że Allegrii ich rozpracuje taktycznie.
Ale będzie meczycho!!! Forza Juve!


Friqu | 17.03.2017 | 15:04:58
@ deban

Wiesz wszyscy zdajemy sobei sprawe ze nazwisko i osiagniecia wplywaja na arbitrów .. Wiadomo ze taki Messi czy Neymar moze pozwolic sobie na wiecej niz przykładowo taki Kucharczyk z Legii .. Tak było i zapewne bedzie ...

Musimy zagrac z nimi tak jakbysmy walczyli o zycie a powinno byc dobre widowisko :)


JuvePerSempre | 17.03.2017 | 15:06:58
Podstawa to nie obsrać zbroi, zagrać u siebie na zero i nie dać sędziom powodu do karnych z kapelusza.

To będzie właśnie ten test naszego zespołu o którym pisałem wcześniej. Zobaczymy co jesteśmy warci.


Delle_Alpi | 17.03.2017 | 15:08:11
W końcu jakiś mecz z wymającym rywalem- ubiegły rok Bayern wcześniej Real i Barcelona, zdecydowanie za żadko gramy z kimś z topu. W lm to przecież normalne

deban | 17.03.2017 | 15:13:33
Módlmy się o taki dwumecz w naszym wykonaniu jak pierwsza połowa z Bayernem na wyjeździe

Iths | 17.03.2017 | 15:27:26
Mamy 2 wyjazdowe mecze z Napoli 2 i 5 kwietnia. Później pewnie 8 kwietnia zagramy u siebie z Chievo. I nie widzę innej opcji, na Chievo powinien wyjść drugi skład w dosłownym znaczeniu, choćby z Keanem na szpicy. Nawet jeśli mielibyśmy to przegrać 3-0 po hattricku Pellissiera :)

LeZebre86 | 17.03.2017 | 15:29:49
Nie możemy się też cofnąć, jak to już nie raz było z zespołami, które potrafią utrzymywać się przy piłce. Tutaj trzeba wyjść pressingiem na nich. Mówi się, że Juve ma słabą pomoc, ale popatrzmy na Barce w tym sezonie? Grę im ciągnie trio MSN. Zagrają na J-Stadium w dodatku bez Busqutsa. Jeśli Iniesta nie wejdzie na swój najwyższy poziom, to nie wyobrażam sobie, żebyśmy nie byli wstanie przejąć środka pola. Wręcz jest to powinność!

Friqu | 17.03.2017 | 15:34:37
Mhm ja widze pozytywy w bokach naszych ... Oni maja fatalne boki obrony a my tam mozemy wystawic chocby Cuardado , Sandro,Pjace czyli pilkazy ktorzy spokojnie powinni tam sobie dawac rade .

ZalayetaMarcelo | 17.03.2017 | 16:06:55
Pjaca bedzie jak Marcelo Zalayeta. On ich tam zajedzie po bokach

footballwins | 17.03.2017 | 16:12:54
Barcelona - Juventus to chyba najciekawsza para pomimo tego, że Bayern trafił na Real, to chyba bardziej wyrównane spotkanie. Kto wie co się wydarzy, chyba Barca nie zagra drugiego tak słabego meczu jak ten w Paryżu, szczególnie po takim powrocie w rewanżu. Dybala może tutaj zwiększyć swoją wartość jeszcze bardziej. Obrona Juve mocna w przeciwieństwie do obrony Barcy na tę chwilę, no ciekawie się zapowiada, ale jeszcze niecały miesiąc do meczów, więc dużo się może zmienić.

PS. Jakby ktoś chciał posłuchać luźnych przemyśleń na temat tych par ćwierćfinałowych, zachęcam do odsłuchania :)

https://youtu.be/-nrywdcBMnU


Forza | 17.03.2017 | 16:16:52
PIEKNE LOSOWANIE !

Udsalo sie uniknac Bayern i Atleti i oto chodzilo!

Jazda z panienkami!

Ludzie teraz cala Europa bedzie obserwowac gwizdek arbitra ... Przeciez nie ma szans po tym co bylo z PSG , ze arbiter bedzie im sprzyjal!

Juz pisalem ze ten kto wylosuje Barce moze tylko zyskac po tych kontrowersjach! Ten Aztekyan zostal zawieszony za bledy!

Damy rade czuje to bedzie polfinal , a pozniej z gorki i Cardiff wita Forza Juve!


Meehaw | 17.03.2017 | 16:17:26
Friqu,
wybacz, ja nie potrafię się podniecać, że Barcelona zagrała dobry mecz po takim wałku. Potrafię powiedzieć, że Bayern rok temu zagrał z nami do samego końca i wywalczył awans, mimo, że w dwumeczu było kilka błędów w sędziowaniu na naszą niekorzyść.

Ale Barca z PSG? Naprawdę arbiter dwoił się i troił, żeby Katalończyków przepchnąć. Tu masz drugą sytuację? Jak bramkowy mógł nie widzieć tego faulu?
youtube.com/watch?v=JhYXbGO7ylc

Liczę, że my tę Barcelonę zjemy, strawimy i wys...ramy. Liczę, że nikt nie wyjdzie na miękkich nogach. Oszuści muszą ponieść karę.


Friqu | 17.03.2017 | 16:24:03
@ Meehaw

Rozumiem . Ja jednak boje sie ze teraz Barcelona bedzie chciala odowodnic całemu swiatu ze to był jednorazowa wpadka .. O tyle dobrze ze teraz sedziowie beda mieli w glowie ze cały swiat tez patrzy na ich prace i moze nie bedą stronniczy :)


Trzeba miec wiare w naszych i Maxa bo gość umie rozpracowac kazdego . W koncu zagramy mecz gdzie rywal nie bedzie stawial nam autobusu przed bramka


tie100 | 17.03.2017 | 16:29:33
Niech teraz Allegri pokaże jakim jest fachowcem i niech wkońcu przejdzie Barcelone. Jak to przejdzie, to może byc dla mnie trenerem Juve na lata.

Simoninho | 17.03.2017 | 16:44:32
nie rozumiem tych, którzy cieszą się z wylosowania Barcy ... może i mogliśmy gorzej trafić, ale naprawdę dużo gorzej? gorzej mogliśmy trafić moim zdaniem jedynie na Bayern, z którym chyba od lat nam nie idzie, na Real zawsze mieliśmy patent ... biorąc pod uwagę zaangażowanie Barcy w rewanżu z PSG ja wcale bym się nie podniecał wylosowaniem akurat Katalończyków, bo ambicje obydwu drużyn będą w tym meczu na naprawdę wysokim poziomie

Juve umie grać spektakularnie z najlepszymi, ale nie może się murować na J-Stadium, każdy chyba zdaje sobie sprawę jaką twierdzą dysponujemy i każdy powinien obawiać się tego terenu ... Juve powinno zagrać te swoje intensywne pierwsze 15 minut i szybko strzelić bramkę, a to będzie ogromnie istotne by jak najwcześniej przestraszyć Barcę

wierzę w awans, damy radę, FORZA JUVE!


Simoninho | 17.03.2017 | 16:45:00
ps. w dwumeczu liczę na Dybalę

Forza | 17.03.2017 | 16:54:12
UP

bo co te polemiki na temat barca-psg???

Kurna arbiter zawieszony , juz nie posedziuje a niektorzy jeszcze sie zachwycaja tym comebackiem ... Walek poszedl caly swiat widzial... Fakt ze PSG zagralo slabo ale powinno stracic MAX 3 gole!

Zreszta ogladam La lige czesto i mecze barcy... Nie ma porownania do druzyny z finalu w Berlinie.. Za to my chyba jestesmy mocniejsi lub podobny poziom , bedzie dobrze damy rade! Stawiam u buka na awans JuVe stanowczo ! PEWNIAK


Friqu | 17.03.2017 | 17:11:01
Ja tez mysle ze tyle Bayern obecnie jest mocneijszy od Barcy ... Moze nie mocniejszy ale bardziej wyrachowany ...

Fed2012 | 17.03.2017 | 17:30:05
Allegri zna Barcelonę dobrze, pojedynkował się z nią wielokrotnie i...... nigdy z nią w dwumeczu nie wygrał ;) No ale praktycznie wszystkie te dwumecze były na styku, najlepiej zapamiętałem te z sezonu chyba 11/12 Barca-Milan 2-2, Milan-Barca 2-3, Milan-Barca 0-0, Barca-Milan 3-1 ( było przez jakiś czas 1-1) no i oczywiście z sezonu 13/14 Milan- Barca 2-0, Barca-Milan 4-0. Tamten Milan był mocny, ale nie ma startu do dzisiejszego Juventusu, no a tamta Barcelona wydaje się nieco mocniejsza od obecnej więc myślę, że jest szansa na pokonanie ich w tym dwumeczu. Będzie bardzo ciężko, niech nikt się nie zdziwi porażką, ale zwycięstwem Włochów też nie. Najbardziej mnie cieszy, że w szeregach Hiszpanów panuje względne zadowolenie, że niby to jest na 90 procent awans (wiceprezydent klubu sprawia takie wrażenie). Nawet w mediach, zwłaszcza Polskich ten dwumecz raczej nie jest określany w ramach hitu jak Bayern-Real, czyli założenie dla nich jest jasne- barca ma półfinał ;)

heheszki | 17.03.2017 | 17:30:56
Musimy się liczyć z tym że zobaczymy teatr w wykonaniu piłkarzy barcelony i zapewnie nie jeden raz zobaczymy teatralne pady w polu karnym neymara i suareza. Każdy z nas widział wałek sędziowski w meczu z PSG, będziemy grać nie tylko przeciw drużynie ale także sędziom.

Friqu | 17.03.2017 | 17:52:52
A czy u nas Dybala czy Cuardado odstaja teatralnie od pilkarzy Barcy ?Mysle po ostanich meczach ze nie xD

TheDreamer | 17.03.2017 | 18:01:33
Złe losowanie, ciężki przeciwnik, jak dla mnie najgorszy z możliwych i szczerze mówiąc nie widzę zbyt dużej szansy na awans, chyba że zagramy najlepsze spotkanie w sezonie, ba najlepsze z ostatnich kilku sezonów. Zobaczymy czy kosmiczna wiosenna forma to fakt czy mit ? Zobaczymy czy granie na pół gwizdka przez większość sezonu coś da w tym kluczowym momencie, zobaczymy czy Juventus pod wodzą Maxa zrobił postęp i czy nasze gwiazdy chociaż trochę napędzą stracha Barcelonie.

Najbardziej chciałem Real, nie są w najlepszej formie, Ramos ratował im tyle razy tyłek że aż szkoda gadać, nie grają wielkiej piłki i spokojnie można bić sie z nimi o awans, to samo Bayern, pod wodzą Carlo też byłby do przejścia, ale w starciu z Barcą nie widzę wielu szans... wyjdziemy pewnie 5 obronców, rozklepią naszych sztywników ( patrz Kielon) i będzie po zabawie... do tego kilka teatrzyków, jakiś karny dla nich i dwumecz będzie przegrany. Obawiam się, że wyjdziemy z kupą w majtach, jak to Juve ma w zwyczaju i obudzimy się dopiero jak będzie po meczu... Wiem, że jestem pesymistą, ale sami nie gramy wielkiej piłki, męczymy się ... chociaż może za miesiąc wiele się zmieni. Nadzieja umiera ostatnia ;) Forza Juve !


piterjuve | 17.03.2017 | 18:02:57
Fatalne losowanie - według mnie szanse na awans mamy wyłącznie teoretyczne. Bardzo ciężko gra się z symulantami, zwłaszcza gdy cała UEFA im sprzyja. Sędzia albo nas wykartkuje łącznie z czerwieniami, albo odgwiżdże jakiego karnego dla nich. Grając z nimi nie wierze w uczciwe prowadzenie zawodów.
Na dodatek jeszcze Allegri zawsze z Barceloną przegrywał.
Najbardziej obawiam się naszej prawej obrony - symulant Neymar będzie tam szalał, a nasi obrońcy są bardzo wolni na tej flance.


juventusprzemek | 17.03.2017 | 18:08:14
@Fed2012
Możesz dać namiar na te wyniki Milanu z Barcą w sezonie 2013/14?
Patrzyłem na wikipedii ale było 1:1 i 3:1 dla Barcy.
Chyba o innym sezonie piszesz z tym 2:0 i 4:0?


sspp | 17.03.2017 | 18:20:42
Barcelona w półfinale to norma a Juventus to rzadkość. Barcelona umie się spiąć na takie mecze. Dodając do tego, że drugi mecz na Camp Nou (jakże by inaczej!), panów symulantów oraz przychylność uefa (bo przecież marketingowo mogą stracić) nasze szanse oceniam na max. 30 %. I jeszcze znając nasz minimalizm...

Fed2012 | 17.03.2017 | 18:25:16
@juventusprzemek
Pomyliłem się, chodziło mi o sezon 2012/13- tam Juventus miał Celtic, a Milan Barce po grupie i były szanse na dwie drużyny z Włoch w ćwierćfinale.


kurupt | 17.03.2017 | 18:51:38
Dawac te pipki katalonskie

Forza | 17.03.2017 | 19:00:46
ty @the dreamer zebys ty sie nie obudzil z kupa w majtach dzien po naszym awansie... Jestes tak zalosny ze szkoda gadac ! Zero wiary w Juve? To nie ogladaj po co bedziesz sobie czas zawracal jak i tak odpadniemy wg ciebie?

Wez @grzenia i idzcie do kina na romantyczna komedie jak bedzie mecz lecial ...


Wujas91 | 17.03.2017 | 19:16:49
Losowanie nienajgorsze. Myślę, że dobrze trafiliśmy. Co prawda są teoretycznie słabsze drużyny, ale i tak jest ok. Tak jak pisałem wcześniej, że tylko Bayernu się obawiam, wiec zadowolony jestem z takiego losowania. A propo Bayernu to liczę, że rozjada Real. Wracając do Juve to chciałbym obstawić wyniki. Do meczu jeszcze trochę czasu i forma obu drużyn może się zmienić itd. ale mimo to obstawie. Barca 2-2 Juve. Juve 2-1 Barca. Myślę, że to realne wyniki. No nic, nie ma co się spuszczac i pompowac czas pokaże. FORZA JUVE!!!

mnowo | 17.03.2017 | 19:21:22
Mam dziwne przeczucie, że w tym dwumeczu będziemy mieć wyjątkowo dużo kibiców.

konjo11 | 17.03.2017 | 19:21:35
Forza

Grzenia zostaw w spokoju ostatnio po milanie napisał że było ok xD


thinkpad FCB | 17.03.2017 | 19:38:14
witam kibiców Juve
beda fajne i ciężkie mecze - tylko dlaczego to jeszcze miesiąc..


thinkpad FCB | 17.03.2017 | 19:43:14
co do oceny losowania z drugiej strony- Juve to była raczej w grupie losowań ciężkich- najbardziej nie chcieliśmy chyba Bayernu i pieprzonych siepaczy Simeone.
szanse sa 50 na 50.


trezio | 17.03.2017 | 19:45:12
jezeli Real wyeliminuje Bayern a my Barce.....:) wznosimy puchar do góry!!!!!!!


Forza | 17.03.2017 | 19:53:42
zaczyna sie nalot kibicow barcy...
Proponuje adminom w dniach 12 kwietnia -19 kwietnia zawiesic rejestracje na JuvePoland ... Albo do konca kwietnia bo zanim ochlona po porazce to troche minie xD



thinkpad FCB | 17.03.2017 | 19:56:28
tak jest. Nalot dywanowy. W dywanie wywieziemy Dybale, by nie musiał płynąc wpław jak zapowiadał.

Fed2012 | 17.03.2017 | 20:00:24
@thinkpad FCB
Ale Barcelona ma bardzo korzystny bilans starć z Atletico Simeone w formule mecz rewanż- praktycznie zawsze wygrywają ( w tym sezonie także dwa wygrane dwumecze) z dwoma wyjątkami gdy dochodzili do finałów LM czyli rok i trzy lata temu. Co do Bayernu to zgoda, chyba nikt nie chciał na nich teraz trafić.


peter_german | 17.03.2017 | 20:02:18
Panowie, ufajmy w zmysł trenera i umiejętności zawodników. Po prostu czekajmy... będzie dobrze

grzenio | 17.03.2017 | 20:05:25
To znow ja :) powiem co mysle o tym losowaniu- to ze odpadniemy jest wiecej niz pewne ale mam nadzieje przynajmniej po walce i gryzieniu trawy do ostatniej minuty.. mam nadzieje ze allegri stanie na wysokosci zadania i katalonczycy po dwumeczu beda modlic sie zeby wiecej juz z nami nie zagrac.. a ten co mowi ze barca slaba niech zobaczy jak zmiazdzyli psg w drugim meczu.. ta druzyna to walec..

Demsi 1985 | 17.03.2017 | 20:11:02
Czas na zemstę Panowie!!!!!!!!! FORZA JUVENTUS 😉

Meehaw | 17.03.2017 | 20:13:23
grzenio,
powagi troszkę :) To nie jest konkurs stand up'u!


thinkpad FCB | 17.03.2017 | 20:18:17
@fed2012
k.. wolałbym grać z drużyną z jakiegoś piłkarskiego kosmicznego meczu niz z siepaczami Simeone. Nawet z Bayernem.
po pierwsze, rzygam meczami z nimi - gralismy już w tym sezonie dwumecz w Pucharze Króla, po drugie, w ostatnich trzech lata wywalili nas dwa razy z LM, po trzecie mam ciężką traumę trwającą od 2014 roku, po czwarte - mecze z nimi to zawsze gra w kości.


konjo11 | 17.03.2017 | 21:14:21
grzenio

Damy rade tylko trzymaj kciuki mocno:) A Psg to przegrało po seri niefortunnych zdarzeń,Po pierwsze parkowanie autobusu z ich dziurawą obroną to samobójstwo ,po 2 strzelona bramka poluzowała im koncentrację ,i po 3 sama końcówka to najwiekszy kryminał w historii piłki xD


Tyrcio | 17.03.2017 | 22:10:41
Kibice Barcelony pewni awansu. Podobnie bylo z fanami Realu 2 lata temu.

sebastianoo84 | 17.03.2017 | 22:32:08
Jesli nam nie strzela więcej niż w psg to będzie sukces z takim trenerem i gra to możemy dobie w serię a pograć i to nie z czołówka tylko sredniakami ehhh


Jówentino | 17.03.2017 | 22:53:17
&Tyrcio
Niech będą. Lepiej będzie smakować out Barcelony.


thinkpad FCB | 17.03.2017 | 22:59:30
to działa w dwie strony :)

Mateys | 17.03.2017 | 23:08:53
Wow, ilu tu nowych kibiców się pojawiło, wieszczących, że się nam nie uda. A ja tam się cieszę, że trafiliśmy na Barcelonę i uważam, że jest to, obok pary BVB-Monaco, najbardziej wyrównana para ćwierćfinałowa.

Jakoś niedawno ktoś na stronie wspominał, że Barcelona, po meczu z PSG dostała takiego kopa motywującego i zyskała tyle sławy, że my nigdy do tego poziomu nie doskoczymy. A ja na to patrzę inaczej - jakie będzie spojrzenie na drużynę, którą pokonała "wielką" Barcelonę, która rzekomo jest w gazie?

Panowie, teraz albo nigdy. Albo wygrywamy z najlepszymi i z każdym kolejnym rokiem drużyny, które grają przeciw nam, tracą bramkę już w tunelu przedmeczowym, albo kulimy ogony i za każdym razem liczymy na fart w losowaniu.

Takich spotkań, z drużynami pokroju Barcelony, Realu, Atletico czy Bayernu - trzeba rozgrywać jak najwięcej i jak najczęściej. Tylko grając z najmocniejszymi, uczysz się czegoś.

Liczę, że chłopaki wyjdą na mecz maksymalnie zmotywowani. Nie obchodzi mnie czy to z chęci zemsty (Bonucci), charakteru (Mandżukic), historii (Higuain), czy udowodnienia czegoś światu (Dybala). Ma być ogień, a nie sranie w portki.


thinkpad FCB | 17.03.2017 | 23:26:58
Nie, no ja liczę na Higuaina- jakby nie ta pipa i inne Pajacia to Messi byłby wreszcie mistrzem świata.
Higuain i tym razem coś spier.. więc jestem spokojniejszy.


NORBAS1995 | 18.03.2017 | 0:36:48
Mogło być gorzej, mogło być lepiej. Ale w sumie jestem zadowolony. Jak coś odpaść wstyd nie bedzie, choć.. raczej jestem daleki od wizji odpadnięcia :) Rewanż na Camp Nou to przykra sprawa, ale nawet w takim układzie jak zagramy na miarę naszego potencjału to damy radę. Rewanżu pewnie nie wygramy. Liczę na porażkę jedną bramką lub zwycięski remis :) Konieczny dobry wynik na J-Stadium. U siebie wygramy. Stać nas nawet, ze bez straty gola.

konjo11 | 18.03.2017 | 2:38:21
thinkpad FCB

Tylko niech Enriqe kaganiec założy Luisowi,albo chociaż niech go nakarmi:)


Forza | 18.03.2017 | 4:42:50
Chiellini zaciera rece :D Suarez niech się rejestruje już na OIOM

Forza | 18.03.2017 | 10:13:00
banowac tego @thinkpada juz zaczyna prowokacje... Burdel te dzieciaki zrobily na real mafryt pl i tutaj beda robic ... W sumie jak tutaj zagladaja to tylko swiadczy o tym jak sie na obawiaja xD

RodanBejhaut | 18.03.2017 | 11:08:12
Forza @ nie znizaj się do ich poziomu. Szanuj inne kluby. Nie farselona tylko Barcelona,nie real mafryt tylko Real Madryt. Bądźmy kibicami na poziomie. Nic tak nie boli innych jak dyskusja na poziomie.

thinkpad FCB | 18.03.2017 | 11:38:36
@Forza
dzień dobry :)
na realmadyt.pl jest taki burdel, że już żaden kibic innej drużyny nic tam nie pogorszy - to jedyny znany mi portal fanowski gdzie gimbaza nie tylko komentuje, ale pisze teksty.
Po drugie- Juve to jest firma i będzie "meczycho". Nie zamierzam nikogo prowokować- odniosłem się do "wyczynów" reprezentacyjnych Higuaina i jego kumpli.
Są kibice Barcelony którzy kibicują Juve w lidze włoskiej i jak piszą- serce im pęka :).

A Dani Alves dostanie wielką owację na CN, nawet jeśli byłby tylko na ławce.


Forza | 18.03.2017 | 12:45:35
@Thinkpad

ok... Jaki jest cel Twojej wizyty tutaj ?
Miesiac do meczu , napisales juz w pierwszym komentarzu ze zapowiada sie dobry dwumecz wiec chyba wystarczy?


Forza | 18.03.2017 | 12:47:15
PS po Twoim wpisie wyczuwam wiek 14-16 cie do gimbazy

Forza | 18.03.2017 | 12:54:42
"Awans Leicester City był
niespodzianką, to ciekawa drużyna, ale ja
osobiście wolałbym spotkać się z Barceloną.
Natrafienie na rywala, który zabrał nam dwa
lata temu marzenia o pucharze, wywołałoby
w drużynie pokłady dodatkowej motywacji" -
mówil przed piątkowym losowaniem
Leonardo Bonucci. - "Kogo chcę teraz?
Barcelonę rzecz jasna. Chcemy pokazać
swoją moc przeciwko najtrudniejszym
rywalom" - to z kolei słowa Paulo Dybali,
który w finale 2015 roku nie brał udziału.
Nie było go jeszcze wtedy w klubie.
Starcie w jednym z dwóch największych
hitów w ćwierćfinałach Ligi Mistrzów
rozpoczyna się 11 kwietnia w Turynie.

Piłkarze chcieli Barcelone , a tutaj niektórzy bezjajowi się obawiają xD będzie dobrze , dużo lepsza opcja niż walec z Monachium


konjo11 | 18.03.2017 | 16:25:54
RodanBejhaut

Realowi może i należy się szacunek,ale barcy za co?? za walki przekręty i bycie pupilkiem Uefy i Bbva?? xD


sebastian10 | 18.03.2017 | 16:49:55
dobrze trzeb im sie zrewanzowac za finał albo przynajmniej spróbować
mam nadzieje ze nie zagramy 2 mecze na wysokim poziomie fizycznym nie jka te frajerki z psg nie wiadomo czemu odpuścili czy sie zesrali .
musimy ich fizyczne zajechać mimo ze nie bedziem mili piłki , nasz srodek bedzie musiał biegac jak nigdy


Forza | 18.03.2017 | 17:07:06
mysle juz o losowaniu polfinalow na kogo trafimy..

Monaco
Bayern
Atletico

Monaco by bylo najlepszym rywalem i autostradą do finału ... Chyba się spełni moje marzenie i w Cardiff pocisniemy Bayern ! :) Forza Juve po puchar Europy!


Tyrcio | 18.03.2017 | 20:37:40
Forza
Juz piles?
Sam plan nie jest zly ;)



Aby móc komentować, musisz być zarejestrowany i zalogowany.
KSIĘGARNIA WYDAWNICTWA SQN JPDROID - JUVEPOLAND NA ANDROIDA

Liga Mistrzów - Grupa D
2017-10-18 (środa) - Godzina 20:45
Juventus 2-1 Sporting
Juventus Sporting
Serie A - 9. kolejka
2017-10-22 (niedziela) - Godzina 18:00
 
vs Juventus
Udinese typuj Juventus
Znaki towarowe JUVENTUS, JUVE i logo Juventusu są własnością Juventus F.C. Spa, Turyn, Włochy.
The trade names and marks JUVENTUS, JUVE and Shield Device are the exclusive property of Juventus F.C. Spa, Turin, Italy.
Copyright (c) 1997-2017 JuvePoland -- Wszelkie prawa zastrzeżone