index index sezon klub historia artykuły galeria download typer ksiazki sklep kontakt
mapatop
Strona główna
Forum
Facebook
Twitter
Archiwum newsów
Ostatnio na forum
Mapa strony
Regulamin

Dodaj do ulubionych
Startuj z JuvePoland

Drużyna
Galeria
Tapety
Mercato
Piłkarz sezonu


Juventus
Terminarz
Lista strzelców
Lista kartek
Lista asyst

Serie A
Terminarz
Tabela

Liga Mistrzów
Terminarz
Drużyna
Galeria
Tapety
Mercato
Piłkarz sezonu
Archiwum newsów

Typer Francja 2016
Terminarz
Klasyfikacja


Juventus
Pre-season
Terminarz
Mecze towarzyskie
Lista strzelców
Lista kartek
Lista asyst

Serie A
Terminarz
Tabela

Liga Mistrzów
Terminarz
17.04.2017  21:02:45    |         181  
[Aktualizacja, godz. 19:45] Znany jest już skład Juventusu na dzisiejsze spotkanie z Barceloną. Massimiliano Allegri postawił na swoją standardową jedenastkę.

Juventus (4-2-3-1): Buffon; Dani Alves, Bonucci, Chiellini, Alex Sandro; Khedira, Pjanić; Cuadrado, Dybala, Mandżukić; Higuain.

Już w najbliższą środę wieczorem na wypełnionym po same brzegi stadionie Camp Nou w Barcelonie Juventus stoczy decydująca batalię o udział w półfinale Ligi Mistrzów. Bianconeri jadą do stolicy Katalonii z bardzo solidną zaliczką trzech bramek, jakie udało im się strzelić w ubiegły wtorek w Turynie. Spotkanie zapowiada się arcyciekawie, bo jak pokazał rewanżowy pojedynek Blaugrany z Paris Saint Germain w 1/8 finału, piłkarze Luisa Enrique potrafią dokonywać na swoim obiekcie cudów. Czy mistrzowie Włoch dowiozą trzybramkową przewagę nad Dumą Katalonii i zameldują się w gronie czterech najlepszych drużyn tego sezonu w Europie? Przekonamy się o tym w środowy wieczór. Początek spotkania o godzinie 20:45.

Barca -<br />
 Juventus


Wtorek, godz. 18:00 Massimiliano Allegri powołał 23 zawodników na jutrzejsze spotkanie z Barceloną. Do składu powracają Buffon i Khedira. Zgodnie z zapowiedziami w składzie znalazł się także Dybala, który doznał lekkiej kontuzji w ostatnim meczu. Do końca sezonu niedostępny jest Pjaca.

Bramkarze: Buffon, Neto, Audero,
Obrońcy: Chiellini, Benatia, Bonucci, Alex Sandro, Barzagli, Asamoah, Dani Alves, Rugani, Lichtsteiner
Pomocnicy: Pjanić, Cuadrado, Marchisio, Lemina, Sturaro, Rincon, Mattiello, Khedira
Napastnicy: Higuain, Mandzukic, Dybala

Historia meczowa, statystyki i fakty

★ Oba kluby mierzyły się jak dotąd ze sobą 10-krotnie. Bilans jest korzystny dla Juventusu: 5 zwycięstw, 2 remisy i 3 porażki.
★ Juventus i Barcelona nadal mają szanse na zdobycie potrójnej korony w tym sezonie. Bianconeri są coraz bliżej mistrzostwa Włoch, a finale krajowego pucharu zmierzą się w Lazio. Natomiast Duma Katalonii zajmuje w lidze hiszpańskiej drugie miejsce ze stratą 3 punktów do Realu Madryt, a w finale Pucharu Króla podopieczni Luisa Enrique podejmą Deportivo Alaves.
★ We wtorkowy wieczór na murawę Camp Nou wybiegną dwaj najlepsi strzelcy La Liga: Messi (29 bramek) i Suarez (23 bramki). Pierwszy z tych piłkarzy jest także liderem klasyfikacji strzelców Ligi Mistrzów (11 bramek).
★ Według portalu Whoscored.com, najlepszym zawodnikiem Barcelony w tym sezonie jest Neymar.
★ Obie drużyny otrzymały w tym sezonie zaledwie po jednej czerwonej kartce.
★ Lionel Messi nigdy nie strzelił bramki w spotkaniu przeciwko Gianluigiemu Buffonowi. Kapitan Starej Damy nigdy nie przegrał dwumeczu w europejskich pucharach po wygraniu pierwszego spotkania.
★ Barcelona ostatni raz przegrała na swoim stadionie 10 września ubiegłego roku w spotkaniu ligowym z Alaves. W Lidze Mistrzów Katalończycy odnieśli w tym sezonie same zwycięstwa.
★ Awans do półfinału Ligi Mistrzów w regulaminowym czasie gry daje Barcelonie wygrana 4:0 i wyższa. Ostatni raz Juventus przegrał różnicą czterech goli 13 lat temu. Było to 8 lutego 2004 roku w spotkaniu z Romą.
★ Trzykrotnie Barcelona w europejskich pucharach odrobiła wynik 0:3 z pierwszego spotkania. Ostatni raz w sezonie 1985/1986 w dwumeczu z Göteborgiem.
★ Juventus dysponuje najlepszą defensywą w Lidze Mistrzów. Bianconeri od początku obecnych rozgrywek stracili zaledwie 2 bramki.
★ Ostatni spotkanie pomiędzy tymi zespołami rozegrano w ubiegły wtorek na Juventus Stadium. Mistrzowie Włoch pewnie pokonali Dumę Katalonii 3:0, dzięki dwóm bramkom Dybali i jednej Chielliniego.


Przewidywane składy

BARCELONA (3-3-4): Ter Stegen; Piqué, Umtiti, Mascherano; Rakitic, Bus






Maciejj888 | 17.04.2017 | 21:18:29
Wygramy 3-0

Wujas91 | 17.04.2017 | 21:38:00
2-1

deban | 17.04.2017 | 21:41:35
Strategia na obronę Częstochowy nas zabije. Trzeba wyczyścić głowy jak gdyby nie było pierwszego meczu i strzelić bramkę. Tylko tyle i aż tyle.

Wujas91 | 17.04.2017 | 21:49:52
Nie ma co się srać. Nie taki diabeł straszny jak go malują. PSG wyszło osrane na rewanż i skutek był jaki był. Juve napewno przeanalizowało tamto spotkanie, a poza tym Juventus jest na tyle doświadczona i dobrą drużyną, że napewno nie roztrwoni takiej zaliczki. Z pewnością mecz będzie ciężki i zacięty, ale wciąż uważam, że to formalność.

ballack13 | 17.04.2017 | 21:53:28
Barca 334 - hardcorowo
obysmy wytrzymali pierwsze 15 minut bez starty bramki i bedzie ok,
no i skutecznosc u nas aby byla tak jak w ubiegly wtorek - 1-2 kontry i dziekujemy :)


tie100 | 17.04.2017 | 21:55:06
Lepiej rzucić sie na nich kosztem nawet utraty bramki i załatwić sprawę awansu w pierwszych 30 minutach strzelając gola ;)

aragorni | 17.04.2017 | 22:06:24
wyczekać i w odpowiednim momencie znokautować. Tak to powinno wyglądać. Ale pewnie będzie basen pełen nurków w naszym polu karnym i FCB grająca w 12 z sędzią na szpicy...

Przy okazji: jest w zapowiedzi rubryka "zagrożeni zawieszeniem". Zdaje się, że od półfinału kartki się kasują. Czy może coś mnie ominęło?


Styliann | 17.04.2017 | 23:01:06
Na obecną chwilę jesteśmy w lepszej formie niż Barca i trzeba zagrać swoje.

grande amore | 17.04.2017 | 23:03:04
Kazdy wynik, ktory wprowadzi nas do polfinalu bedzie dobrym wynikiem.

Tyrcio | 17.04.2017 | 23:28:43
Z tak slaba defensywa Barcy musimy cos strzelic, a wtedy pomoc moze im tylko sedzia.
Kurs 1.5 Braca 5.5 Juve
Po tym co zobaczylem w pierwszym meczu mysle ze warto postawic na Juve.


Friqu | 17.04.2017 | 23:36:53
1:1 albo 2:1 dla Barcy .Byle dalej :)

Forza | 17.04.2017 | 23:53:13
@tyrcio

tez stawiam na Juve... Jeszcze niedawno kurs byl w granicach 7... Barca mysli o remontadzie , a moim zdaniem nawet nie wygra spotkania :D daje x2 i czystą 2 za drobne ... Obecna forma obu ekip świadczy że jesteśmy dużo lepsi. Camp Nou się nie przestraszymy.. Powodzenia stawiajacym na Juve


Sufixx | 17.04.2017 | 23:57:19
Może nie na temat, proszę o wybaczenie :)
Ktoś wie jak nazywa się ta piosenka z yt Juventus Its time ?


igor4467 | 18.04.2017 | 0:13:20
Najbardziej obawiam się jednej rzeczy - szybkie strzelanie gola przez Barcelonę. To spowoduje bankową nerwówkę wśród naszych piłkarzy + jeszcze kontrowersyjne decyzje sędziego spowodują, że w ogóle się zgubimy na Camp Nou. Dlatego też, musimy twardo myśleć na boisku. Szukać okazji, ale też asekurować Buffona.

Dybala w podstawowym składzie, musimy wyjść ofensywie. Nie wierzę, że nie strzelimy gola na Camp Nou przy tak słabej defensywie tego klubu. Sociedad dało radę to my tym bardziej !

#itstime !

TERAZ ALBO NIGDY !


patrykdelpiero | 18.04.2017 | 0:14:07
@Sufixx
My Time - Wolves


belial_s | 18.04.2017 | 0:45:08
Wynik z Turynu nie powinien być dla mylący - to będzie bardzo trudny mecz i nie jesteśmy jeszcze w półfinale. Najgorsze co możemy zrobić to bronić zaliczki.

Trzeba zagrać odważnie, z wysokim pressingiem i z założeniem, że jedziemy tam strzelać. Inaczej nas rozstrzelają.


Marchisio87 | 18.04.2017 | 1:34:41
Pierwszy kwadrans jak zagramy dobrze to będzie dobrze :) FORZA JUVE!

Kondi13 | 18.04.2017 | 8:05:32
@aragorni

Kartki nie przechodzą, ale kary (zawieszenia tak). Chodzi o to żeby w finale drużyny przyjemniej z założenia grały w optymalnych skladach (Nedved 2003)


Jówentino | 18.04.2017 | 9:15:13
Podobno widziano Neymara w Centrum Techniki Nurkowej Dive w Gdyni.

aragorni | 18.04.2017 | 9:29:18
@Kondi13

Dzieki:) O ile pamietam to przepis wszedl kilka lat po finale z 2003. Swoja droga wtedy nikt nie oszczedzal takich graczy jak, Nedved, a dzis sedziowie chuchaja i dmuchaja na Neymarow itp.


ZalayetaMarcelo | 18.04.2017 | 10:27:27
Stawiam na wygrana Juve i Bayernu 100zl

gawron | 18.04.2017 | 11:33:09
@ZalayetaMarcelo
To juz lepiej zrob mi przelew.


JuraBKS | 18.04.2017 | 11:37:35
Wierzę w naszych. Dali 100% w Turynie. Dadzą 100% w Barcelonie.

don mati | 18.04.2017 | 11:41:45
Tak jak Allegri mówi będziemy atakować od początku, wiele nauczył się po przykrych doświadczeniach, Max jako jeden z nielicznych trenerów wyciąga wnioski i to dobre, tak jak ze zmianami, może kłótnia była z Bonuccim ale widać że obie strony racje miały, mówiłem poprzednio że Barca dostanie łomot i dostała, teraz obstawiam w najgorszym wypadku 2:2, ale sądzę że będzie 0:2 dla nas, nie popełnimy błędów jak z Bayernem, nie ma mowy, jedyne czego się obawiam to sędzia.

Samael | 18.04.2017 | 12:04:54
Albo przejdziemy do historii albo pozwolimy Barcelonie przejść!

Friqu | 18.04.2017 | 12:11:15
Byle awans . W tyłku mam czy t bedzie piekny mecz czy typowy Juventus z ligi ...

Forza Juve !


wg44 | 18.04.2017 | 12:47:50
Gdzie można obejrzeć stream jutrzejszego meczu Juve-Barca? Prośba o linki

Forza | 18.04.2017 | 13:51:25
marmolady im sie zachcialo ... Oni nawet nie powachaja awansu przez minute ! Forza Juve ! Jutro stawiam x2 i czysta 2 !

Samael | 18.04.2017 | 13:54:39
Z czystym kontem to JUVE na bank nie wyjedzie z Barcelony... (ludzie kiedy oni ostatnio tam bramki nie strzelili, ktoś wie?).

RodanBejhaut | 18.04.2017 | 13:56:08
Samuel@ ludziu zobacz ile Juve bramek traci :)

Jutro jestem w Barcelonie na meczu, jakby ktos chcial relacje Live to dodawac na snapie - ,,havranekhub''


Forza | 18.04.2017 | 13:56:53
@Samael

nie tak dawno Barcelona -Malaga 0:0 ...... 3 miechy temu jakos ... Mysle ze Barca jest w stanie nam strzelic max 2 gole... Wyjsc z jajami ale nie tymi z koszyczka wielkanocnego , a bedzie dobrze! Czuje ze Higuain uciszy Camp Nou!


AdrianoJuve | 18.04.2017 | 14:00:52
Wydaje mi się że ten hurra optymizm może być zgubny. Barca to barca i pisanie że wygramy na Camp nou 2:0 lub 3:0 to trochę lekceważenie przeciwnika. To będzie bardzo ciężki mecz i spodziewam się że o awans może być bardzo trudno.

Forza | 18.04.2017 | 14:02:54
@Adriano

Juve to Juve :)


Samael | 18.04.2017 | 14:04:54
@RodanBejhaut | 18.04.2017 | 13:56:08

Ale Ja nie pytałem ile traci bo wiedziałem, zapytałem o to czego nie wiem :P


long | 18.04.2017 | 14:38:09
Tylko sędziowie mogą uratować Barcelonę w środę. Juve nie może dać pretekstu Kuipersowi do absurdalnych decyzji i wystrzegać się idiotycznych błędów jak PSG.

AdrianoJuve | 18.04.2017 | 15:29:28
@Forza oczywiście że tak dlatego jestem pełen nadziei. Natomiast nie można lekceważyć i pisać że wygramy lekko i gładko.

Friqu | 18.04.2017 | 16:06:03
Ale tu sa wahania nastrojów ... Albo mega optymisci albo mega pesymisci .Gramy u rywala na stadionie a nie u siebie w twierdzy wiec nie liczcie naprawde ze to ebdzie taki sam mecz . Napewno nas zdominuja ale byle udalo sie obronic i strzelic ta jedna bramke stosunkowo szybko tyle ...



RodanBejhaut | 18.04.2017 | 16:24:29
Spokojnie Panowie :) jutro mamy awans

Julek997 | 18.04.2017 | 17:17:27
@RodanBejhaut

Moje marzenie być na takim meczu gdy gra Juve. Mógłbyś zdradzić w jaki sposób udało się zdobyć bilet i jaki koszt?


tie100 | 18.04.2017 | 20:17:34
Jeśli Moggi mówi że nie bedzie remontady to tak bedzie. Bądźmy spokojni :)

RodanBejhaut | 18.04.2017 | 20:19:42
150 euro bilet na mecz na środku boiska, ceny od 70 euro na górze stadionu. Bilet lotniczy 700-800 zł w dwie strony. Wylot środa 9;00 powrót czwartek 12;00.
Bilety na mecz kupuje na viagogo.pl lub stubhub.pl - mają bardzo sporo pulę na praktycznie każdy mecz. Prowizję od sprzedaży jakąś tam mają ale masz gwarancję że Cię w walka nie zrobią.
Ogólnie na J stadium bilety są drogie, ale ja latam na mecze wyjazdowe :) do Rzymu bilet samolotem 150 zł dwie strony plus za 100 całkiem fajne miejsca na stadionie. Tak samo do Mediolanu na San Siro, Lecisz do Bergamo a z lotniska do Mediolanu masz za 5 euro....z dworca w Mediolanie kupujesz bilet za 5 euro na całą komunikację miejska o metrem pod sam stadion lecisz..


qurter | 18.04.2017 | 22:04:12
Dzisiaj miałem sen. Ba jak dla mnie to był koszmar. Śniło mi się że Barca szybko strzeliła gola i pod koniec pierwszej połowy strzeliła na 2-0 po błędzie Buffona drugiej połowy nie było bo się obudziłem mam nadzieję że jutro tak nie bedzie. Do boju. Forza Juve.

maurize | 18.04.2017 | 22:16:17
Czy jest gdzieś na necie legalny, płatny stream z tego meczu?

markam79 | 18.04.2017 | 22:18:39
Wygramy to bez problemu.

Maciejj888 | 18.04.2017 | 23:01:59
Ogladacie real-bayern? Gdzie real nie moze tam Wegier pomoze.

don mati | 18.04.2017 | 23:09:04
Oglądam, noi wiedziałem że o meczu zdecyduje sędzia, to jest kurr DNO, to jest LIGA UEFA a nie Mistrzów, tak się eliminuje lepszą drużynę, jak casemiro czerwonej nie dostał to vidalowi wjebał, nie ma jak konsekwencja w podejmowaniu decyzji, a o golu się nie będą wypowiadał, jutro módlcie się bo takich wałków będzie od groma

Friqu | 18.04.2017 | 23:11:08
Znów sedziowie wypaczyli mecz ........... Juz nie chce mi sie wierzyc ze to przypadki .. Pieniadze pieniadze i jeszcze raz pieniadze ! ;(

krzychak19_91 | 18.04.2017 | 23:18:21
tak samo nas jutro przekreca jak dzis Bayern niestety przecież to się już nudne robi wieczne pchanie tych dwóch klubów.

Profesor | 18.04.2017 | 23:18:56
W sumie patrząc na Vidala to nie nadaje się do ważnych meczy w LM, jest aż za bardzo naładowany jak u nas w Finale z Barcą.

adijuve91 | 18.04.2017 | 23:20:43
To co się stało w madrycie, to jest jakiś kiepski żart..

gigix | 18.04.2017 | 23:20:55
Dzisiaj przepchali Real, to co jutro czas na Barcelone?? Serio zaczynam sie martwic przed jutrem bo wiem ze w normalnych warunkach na pewno Juve nie odpadnie

farmer3522 | 18.04.2017 | 23:22:50
Miał bayern swoje okazje mógł wykorzystac zawsze sedziowie jednej druzynie pomagaja bo przeciez zawsze moze sedzia zagwizdac nawet jak zdobywa druzyna gola prawidlowo w ubieglym roku bayern pokonal nas wtedy decyzje sedziowskie byly tez dziwne no ale my tez niewykorzystalismy swoich szans teraz bayern ale szczerze bylo widac jak pierwsza polowa dogrywki dala w kosc bawarczykom roben nie bedzie mlodszy juz a muller to niejest w jakiejs mega formie spojrzcie na dwumecz bayern zdobyl bramki tylko z rzutow karnych oraz ta brama ramosa slabo to wyglada naprawde slabo ale dobrze ze przeszedl real bo nam zdecydowanie lepiej sie gra z realem niz z bayernem :D Oby tylko jutro niedac sie udupic i bedziemy w polfinale

thinkpad FCB | 18.04.2017 | 23:33:45
Prawdopodobnie zagracie finał z Realem - doswiadczycie zupełnie nowego poziomu ruchania.
Nas to zupełnie nie dziwi - mamy to od lat.
Sergio Ramos nazywa to "dobre błędy". Serio.


Profesor | 18.04.2017 | 23:34:17
Trzeba patrzeć na to tak że jak przepchali już jedną drużynę Hiszpańską to drugiej nie trzeba :)

Fed2012 | 18.04.2017 | 23:41:01
Sorry, że nie na temat. Z reguły nie czepiam się sędziów ale to co wyprawiał dzisiaj ten cały Noriaki Kasai czy jak mu tam to był kryminał. Brak czerwonej dla Casemiro, zaraz potem niesłuszna czerwona dla Vidala i na koniec bramka ze spalonego dla Realu..... Masakra. Powinno być kolejne zawieszenie, albo rzeczywiście wprowadzić powtórki na stałe.

thinkpad FCB | 19.04.2017 | 0:31:06
Dobiję cię - i bramka na 2-2 i na 3-2 były ze spalonego.
Asi Asi Asi gana El Madrid - czyli tak wygrywa real madryt


konjo11 | 19.04.2017 | 0:35:05
Łysy od kulek miał zrobić porządek,a u gnój coraz wiekszy:)

Forza | 19.04.2017 | 0:57:45
@thinkpad

japa tam .. Was jak przepchali z PSG to o dziwo nic nie widziales??? Kurna z was jest taka beka zarowno realu jak i barcy ze szkoda slow... Taka nienawisc z was idzie ..
Teraz masz bol dupy bo real awansowal , real liderem la liga , a barca zapewne jutro sie zegna z LM... Wiem ma bolec .. Skopiemy niedlugo real nie martw sie i pojdziesz na swoja strone i bedziesz balowal, chlal do upadlego bo real odpadl haha


Tyrcio | 19.04.2017 | 1:52:18
Forza
Tylko zebysmy my nie odpadli...
Casemiro 3 zolte powinien dostac, a Vidal za czysty wslizg druga zolta i czerwo- paranoja. Ustawianie meczow na takim poziomie


Wujas91 | 19.04.2017 | 5:34:02
Bayern odpadł bardzo podobnie jak my z nimi rok temu..

casus | 19.04.2017 | 8:54:20
Pięknie się to skończyło, ciesze się, że Bayern odpadł właśnie w takich okolicznościach, jak my odpadaliśmy to piłkarze nie wylewali żalu po meczu, a tu gwałcą sędziego, teraz będą się podniecać przez dwa lata wszyscy eksperci z onetu itp. :D
Ogólnie Bayern miał walczyć o awans, a strzelił bramkę z karnego, a potem już tylko Real, który nic wielkiego nie zagrał. Marcelo chyba był naszpikowany czymś wczoraj :D
Vidal nie wytrzymał presji :D a miał wygrywać te LM co sezon :D POdpala się chłop i biega jak wściekły :D

Mam nadzieje, że juve nie odwali dzisiaj żadnej kichy, bo jeśli przejdziemy, to raczej nie dostaniemy Realu, tylko pewnie Atletico, ale tym się będziemy martwić po dzisiejszym meczu, w którym mam nadzieję, zagrają tak, by awansować, styl, bramki itd. oczywiście mnie nie interesują ;)


Samael | 19.04.2017 | 9:26:30
Jak dla mnie ten "mocarnie" zapowiadany Bayern okazał się kolosem na glinianych nogach i tyle...

Tak sobie myślę, że mecz z Arsenalem zakłamał rzeczywistość i to nie Bayern był taki mocny tylko Arsenal taki słaby.

W zeszłym roku jak graliśmy z Bayernem to było widać moc i jakość w tym sezonie tego nie ma. Już w grupie było widać problemy...


dawidpln | 19.04.2017 | 9:43:32
@qurter
To trzeba było się nie budzić bo pewnie w drugiej połowie strzeliliśmy im 2 gole i awansowaliśmy dalej:)
@Forza
Tego podejścia nie pokonasz negatywnym komentarzem. Barca ma to już we krwi. Wiedzą ze bez pomocy sędziów to mogliby tylko długopisy składać... Ale mnie też rozkłada na łopatki ich podejście do błędów sędziowskich: Jak zdarzy się błąd na korzyść Realu to cała Katalonia krzyczy i płacze: "skoro pomogliście realowi to pomóżcie i nam żeby było sprawiedliwiej", "skoro Real miał 4 tygodnie temu karny z kapelusza to my też tego wymagamy"...
Niestety takie podejscie piłkarzy i kibiców świadczy tylko o słabości zespołu. Zapewne doskonale zdają sobie sprawę z tego że bez pomocy sędziów i bez cwaniakowania, symulowania i wymuszania są zwykłym klubem, dobrym ale napewno nie wygrali by tyle gdyby nie pomoc sędziów. Pewnie przez 5 ostatnich lat Barca dostała w prezentach od sędziów jakieś 60pkt. Toż to prawie taki wkład jak Messi w gre Barcy


aragorni | 19.04.2017 | 10:05:20
wczoraj przekret w Madrycie, dzisiaj pewnie bedzie przekret w Barcelonie. Kiedys w koncu musi byc "el classico" w finale tzw. CL.
W 11 na 11 to pewnie moglibysmy ich i dzis pokonac, ale w 11 na 12 slabo to widze. No nic, trzeba walczyc, jestesmy JUVENTUSEM.


Maciejj888 | 19.04.2017 | 11:02:03
Panowie poprawcie mnie jesli sie myle.
Znalazlem mimimum 6 powaznych bledow sedziego wczorajszego meczu.
2 bramy ze spalonego
Czerwo dla vidala
Casemiro fauluje w polu karnym, brak 2 kartki
Casemiro wjezdza w robbena, brak 2 kartki
Casemiro nurkuje w polu karnym, brak 2 kartki.



Friqu | 19.04.2017 | 11:33:03
A gdzie tam sedziowie byli idealni i bezbłedni . Dac jeszcze z 5 na linie i za bramki tow tedy zamiast 2 goli ze spalonego uznaja 1 o i bedzie juz dobrze xD

Mateys | 19.04.2017 | 11:38:31
@Maciejj888: Ok, patrz też w drugą stronę:

- Vidal na kartkę pracował od początku drugiej połowy
- Karny dla Bayernu to głównie zasługa "przyaktorzenia" Robbena
- Przy samobóju Ramosa Lewandowski był na spalonym i uczestniczył w akcji (wywierał presję na obrońcach)

Prawda jest taka, że sędziowanie w tej edycji LM jest po prostu tragiczne. I tak długo, jak nie zostaną wprowadzone powtórki wideo, nadal będzie się to działo.

Co by się w naszym meczu z Barceloną miało nie dziać, mam nadzieję, że jutro nie będzie gadania o sędziach. Mam nadzieję wreszcie obejrzeć ważny mecz na szczycie, po którym rozmawia się o piłce, a nie panach z gwizdkami. Wtedy będzie wiadomo, że przegraliśmy przez naszą fatalną grę albo wygraliśmy dzięki świetnej dyspozycji. I chwała dwa razy większa.


Forza | 19.04.2017 | 11:39:17
poszlo x2 i 2 na Juve .. Wiecej wiary panowie.. La ligi z LM nie zrobia .. Dobrze ze w barcelonie tacy pewni swego.. Enrique nakreca w mediach .. Ze strzela 5 goli haha ale dobrze szybko z remontady marmolada wyjdzie :D

manner93 | 19.04.2017 | 11:47:09
A wiecie co jest w tym najlepsze? Jeszcze jakieś 10 lat temu, też nie było powtórek a sędziowanie trzymało poziom.

motorcycleboy | 19.04.2017 | 11:57:16
Boję się nowego ustawienia Barcy :D

4-3-3-3

http://uploadfile.pl/pokaz/1074577---hlpc.html


Jacek Pieniazek | 19.04.2017 | 12:18:39
Jestem kibicem Juve od 23 lat. Odwiedzam tą stronę codziennie, ale dopiero dziś zdecydowałem się zalogować. Cały tydzień myślę tylko o dzisiejszym meczu. wieżę w tą drużynę. Ale po tym co pokazali wczoraj sędziowie wkradł się niepokój.


don mati | 19.04.2017 | 12:59:31
Mateys | 19.04.2017 | 11:38:31
O czym ty mówisz:

- Vidal na kartkę pracował od początku drugiej połowy - ALE NIE POWINIEN JEJ OTRZYMAĆ, CASEMIRO TEŻ
- Karny dla Bayernu to głównie zasługa "przyaktorzenia" Robbena- Gdzie ty tam przyaktorzenie widziałeś?? OKULARY OKULARY , chyba w piłkę nigdy nie grałeś.
- Przy samobóju Ramosa Lewandowski był na spalonym i uczestniczył w akcji (wywierał presję na obrońcach) - jeszcze tu w 50% mógłbym się zgodzić, ale liczy się kiedy dotknie piłki mistrzu bo tak to każda sytuacje tak by można interpretować, to Był przewał jakich mało i koniec, Lewy i tak wjebał by im na 2:1 jak by spalonego mu nie podniósł




casus | 19.04.2017 | 13:33:34
Nie ma co się podniecać innymi :D Dzisiaj tylko Juve i tylko awans, jeśli przejdziemy, to może w końcu uda Nam się potwierdzić naszą dobrą formę również w Europie! Mają wszystko, żeby wygrać w tym roku LM, bo aktualnie są najmocniejszą ekopą, tylko nie mogą się spalić!
Potrójna korona dla Juve! To byłoby coś pięknego! Może nawet onetowcy itp. się przekonają do Nas i nie będą mówili o niespodziance, jeśli awansujemy dalej :)


LeZebre86 | 19.04.2017 | 13:46:47
Co do meczu wczorajszego. Wszyscy wyżywają się na Realu, ale przecież Vidal powinien wylecieć już na samym początku drugiej połowy. Oczywiście tajemnicą jest, jakim cudem Casemiro nie wyleciał z boiska, a miał z dwie/trzy do tego okazje. Bramka na 2-2 i 3-2 ze spalonego dla Realu, ale i Lewy był na spalonym przy samobóju na 1-2. Z drugiej strony spalony widmo na Lewym w sytuacji sam na sam, ale Ronaldo też odgwizdano spalony, którego nie było. Karny na Robbenie słuszny moim zdaniem, brak na Casemiro według mnie również dobra decyzja arbitra. W pierwszym meczu gdyby Vidal trafił z karnego, to sędzia zostałby zjedzony za karny z kapelusza. Także spokojnie.

RodanBejhaut | 19.04.2017 | 14:23:51
Panowie w Barcelonie smutne miny,zimno pogoda idealna do grania 16 C, ludzie raczej nie wierzą w awans. W barach nie słychać hiszpańskiego belkotu,, remkntada "

nuti | 19.04.2017 | 14:36:19
Juz sie nie moge doczekać meczu FORZA JUVE

dawid8911 | 19.04.2017 | 14:57:19
Mam prośbę czy ktoś może mi powiedzieć gdzie obejrzeć mecz online? Meczyki, rojadirecta itp to raczej będzie ciężko znaleźć w miarę stabilną transmisję. Może być płatna transmisja.

Friqu | 19.04.2017 | 15:03:40
@Jacek Pieniazek

Witaj Jacek ;)

Nie robmy sobie jaj ludzie .. To nie gra 5 liga tylko najlepsze druzyny na swiecie i powinni tez byc najlepsi sedziowie . Mecz został wypaczony rownie mocno jak spotkanie Barca-Psg .


Grajmy dzis swoje a bedzie dobrze ! Forza Juve !


Zalew | 19.04.2017 | 15:50:03
Szacunek do rywala, konsekwencja jak w pierwszym meczu i półfinał nasz :)

Samael | 19.04.2017 | 15:56:58
@dawid8911 | 19.04.2017 | 14:57:19

Załóż sobie konto na weeb.tv, opłać i oglądaj. Nie wiem tylko czy nie trzeba wykupić 30 dni (co się równa wartości 20 zł).


krzychak19_91 | 19.04.2017 | 17:10:25
@dawid8911
zgadza sie weeb.tv bardzo dobra jakość obrazu bez scin, 5.99 kosztuje premium na 3 dni.

Co do meczu wierzę w naszych boję się jedynie sedziów jeśli sedziowanie bedzię ok to bedzięmy w półfinale przewiduje mecz na styku 2:2 albo 3:2 w którąś stronę.

FORZA JUVE!!!!


Del | 19.04.2017 | 17:11:31
Dobrze, ze Bayern odpadl. W zeszlym sezonie aroganckiej radosci nie bylo konca po wyeliminowaniu w kontrowersjach Juventusu, wiec w tym roku karma oddala im to w meczu z Realem. Bardzo dobrze. Media w Polsce placza w nieboglosy jaki to wczoraj mial miejsce skandal, ze Lewandowski odpadl.

ghoster | 19.04.2017 | 17:23:49
Jako kibic Realu życzę Wam powodzenia w dzisiejszym meczu! :)
Mam nadzieję, że nie skończy się tak jak wczoraj, popisem sędziego. Weźcie pod uwagę to, że nie wszyscy kibice Realu (i Barcelony) to dzieci, pałające do siebie nienawiścią. Niestety, Real wczoraj awansował dzięki błędnym decyzją sędziego i taki jest fakt - ja sam wolałbym, żeby półfinał przyszedł po dobrej i sprawiedliwej grze, no ale cóż...
Szczególnie boli mnie to, gdyż Real grał na prawdę dobrze, aż do faulu Casemiro.
W każdym razie powodzenia i niech dzisiaj wygra lepszy!


LukaszJuve | 19.04.2017 | 19:32:11
Ja mam takie pytanie, niestety nie będę mógł w tv zobaczyć meczu, zostaje tylko internet, macie jakieś obcykane stronki na których będę mógł zobaczyć mecz w fajnej jakości, i żeby nie zacinało?

Zależy mi na dobrej jakości połączenia, ten mecz chodzi za mną od tygodnia, jeżeli jakiś link z super jakością jest płatny, to też z tym problemu nie ma.

z góry dziękuję.


drekar | 19.04.2017 | 19:42:58
3-5-2

dostojnyfarmata | 19.04.2017 | 19:43:35
Instaluj Acestream - najlepsze rozwiązanie jeśli nie jestem fanem polskich komentatorów.


hade7 | 19.04.2017 | 19:47:12
skladzik taki jak ostatnio :)

casus | 19.04.2017 | 19:50:27
Najgorsze jest to, że z ławki może wejść tylko ktoś do bronienia wyniku, a w razie potrzeby jego gonienia jest ciężko ;/

dostojnyfarmata | 19.04.2017 | 19:54:15
casus - to tylko problem w przypadku kontuzji (odpukuję, pluję przez lewe ramię). Nawet jak mielibyśmy gonić to przecież nie gralibyśmy kolejnym napastnikiem bo kto miałby tę piłkę do przodu dorzucać :)

putout | 19.04.2017 | 19:57:25
przez to jak sędziowie najpierw przekręcili PSG a potem Bayern to teraz sie mocno dygam o ten mecz. wcale się nie zdziwie jeśli sędzia odwali taki kryminał że odpadniemy, a kibice Barcelony będą krzyczeć REMONTADA nawet jeśli zasługi ich klubu w awansie byłoby tyle co kot napłakał

casus | 19.04.2017 | 19:59:58
@dostojnyfarmata

No właśnie, martwię się o Pawełka!
Ale nic to! Realistycznie liczę na 2:2 3:2 dla Barcy, optymistycznie 2:3 1:2, a pesymistycznie 3:1, o żadnej marmoladzie nawet nie myślę, nie zrobią Nam tego!


@D@$ | 19.04.2017 | 20:02:23
Czemu nie ma Marchisio w osiemnastce?

Aiki | 19.04.2017 | 20:11:03
Z Marchisio to faktycznie dziwne, liczylem w tym rewanzu na niego.
Panowie juz niedlugo, ja sie jaram jak mlody szczeniak. Juz 21 lat z Juve, ale takich emocji to nie wzbudzali we mnie od dawna. Teraz chyba tak naprawde czuje ze siegna po to trofeum, dla Buffona, dla madrej polityki zarzadu, za pot wylany zeby tu zajsc, dla nas wszystkich kibicow, bo czekamy na to trofeum juz bardzo dlugo. Jak nie teraz to kiedy?? FORZA JUVE!


drekar | 19.04.2017 | 20:27:10
jakis meteoryt leci w kierunku Barcelony ma niby uderzyc o 22.45 , nazwali go Goalzalo ;p

maditi | 19.04.2017 | 20:29:14
drekar | 19.04.2017 | 20:27:10
jakis meteoryt leci w kierunku Barcelony ma niby uderzyc o 22.45 , nazwali go Goalzalo ;p

Wolalbym,zeby ten meteoryt uderzyl jednak jakos przed 21:00... ;P


Friqu | 19.04.2017 | 20:32:04
Dawac juz mecz boz awału dostane xD

HUGO1303 | 19.04.2017 | 20:41:42
Fajnie by było gdyby coś szybko wpadło. Jaki Juventus dziś zobaczymy? Oby ten walczący aż do utraty sił.
Forza JUVE


paveloneddar | 19.04.2017 | 20:47:35
Forza Juventus

grande amore | 19.04.2017 | 20:48:47
Fino alla fine, forza Juventus!

Jówentino | 19.04.2017 | 20:53:30
Haha już naymar nurkuje mówiłem ze trenował w Gdyni w Centrum Nurkowym

HUGO1303 | 19.04.2017 | 21:00:17
Teraz mam jedno życzenie, Higuain niech coś wykorzysta dla niego niektóre sytuacje powinny być łatwe ale to w końcu LM. Oby mu dziś wyszedł mecz.

ballack13 | 19.04.2017 | 21:09:38
ma ktos jakis sensowny link?

Vego | 19.04.2017 | 21:10:44
http://la-ligastream.blogspot.com/p/tv-6.html jakoś nie porywa ale nie tnie

hade7 | 19.04.2017 | 21:18:51
cyrk barcwelończyków.. :D sedzia ogrania temat jak narazie na szczescie

Pablos89 | 19.04.2017 | 21:19:55
barca gra jak czyste cioty, wymuszają i machają łapami jak baby, czyste frajerstwo.

Young1995 | 19.04.2017 | 21:29:44
na razie dobry mecz w naszym wykonaniu według mnie

ballack13 | 19.04.2017 | 21:30:37
dziekuje

Ogień86 | 19.04.2017 | 21:31:12
Narazie sedzia swietnie sobie radzi i nie daje sie wciagac w gierki Barcelonki.

Maciejj888 | 19.04.2017 | 21:32:47
Messi jaka pizda pod okiem haha

maurize | 19.04.2017 | 21:33:25
Sędzia jak na razie rewelacja

HUGO1303 | 19.04.2017 | 21:33:36
Sędzia pozwala grać twardo, a zawodników Barcy ponoszą nerwy oby Juve to wykorzystało. Neymar jest do wyrzucenia dla Alvesa.

annihilator1988 | 19.04.2017 | 21:34:23
Sędzia bardzo dobry, nie daje się nabierać na nurkowanie. Faul Rakiticia na Mandzukiciu na żółć

Ogień86 | 19.04.2017 | 21:34:36
chiellini chyba lyzwy zalozyl, na to spotkanie 3 razy sie poslizgnal.

tom1tom1 | 19.04.2017 | 21:34:42
katalonskie oślochańce nawet piłki nie umią oddac fair play żenada !!! a za te pyskówki do sędziego już powinni dostać z 3 kartki ale i tak sędzia na plus na razie !!

casus | 19.04.2017 | 21:35:02
Mam nadzieję, że sędzia będzie konsekwentny w decyzjach, bo na razie jest super! Pięknie kasuje machaczy :D

Friqu | 19.04.2017 | 21:35:13
Hahaha jest dobrze ! Grajmy tak dalej !


Wbrew pozorom ta wczorajsza kompromitacja sedziegho ejst nam na reke bo ten sedzia wie ze dzis beserwuje go cały swiat i nie pdoejmie glupich decyji nie bedac pewnym ! Ha

Postarajmy sie cos spokojniej zagrac i stzrelic bo Barca bedzie musiala jeszcze bardziej sie otworzyc


Humar | 19.04.2017 | 21:35:27
Messi jakie sprowadzenie na ziemie hi ojj mam wrazenie ze druga polowa bedzie ostra bo barca bez pomyslu

paveloneddar | 19.04.2017 | 21:37:40
dobrze bronimy oby tak dalej

putout | 19.04.2017 | 21:37:44
lajonel ładną glebe zaliczył. i tak ómar że aż przyleciał jakiś typek ze sztabu go skłądać XD drużyna tak mega bez charakteru i ducha że aż mi sie Mickiewicz przypomniał: Bez serc, bez ducha, to szkieletów ludy.

sajgon | 19.04.2017 | 21:37:48
barca w drugiej połowie ruszy mocniej do ataku i będzie szansa na kontrę.

subzero10 | 19.04.2017 | 21:38:12
Czy mi się wydaje czy gracze Barcelony po nie wybiciu piłki jak leżal Mandzukic to nawet jej nie oddali jak wybił Dybala? Jeśli tak to szczyt syfu.

giwmiczojs | 19.04.2017 | 21:38:40
Sędzie główny daje radę. Jest blisko akcji i widzi co się dzieje. Juve czeka na swoje sytuacje, ale nic na "mus". Neymar...heheh...

Fed2012 | 19.04.2017 | 21:40:52
Jeszcze tylko 45 minut... niedużo....

annihilator1988 | 19.04.2017 | 21:40:53
Mordoplaskacz Messiego bardzo przyjemny dla oka

rado | 19.04.2017 | 21:42:41
W końcu w LM w Hiszpanii jakiś ogarnięty sędzia, który nie gwiżdże wszystkiego co by sobie Neymar i Suarez życzyli. Gramy na razie bardzo porządnie, oby tak do końca, szkoda, że Gonzalo nie wcisnął byłby większy spokój.

hade7 | 19.04.2017 | 21:43:15
dokladnie tak nie oddali pilki.. zlepek tak dobrych pilkarzy a zachowuja sie jak małolaty pod trzepakiem

Aiki | 19.04.2017 | 21:43:21
W szatni Barcelony w przerwie:
- Panowie Remontada rozpoczeta, jeszcze tylko 3 bramki...


HUGO1303 | 19.04.2017 | 21:44:27
Sytuacje do strzelenia gola są oby tylko coś wykorzystać. Kontra z Cuadrado i obrońca typu Pique czy Umtiti jest do ogrania 1 na 1. Juve przy presingu nie wybija na oślep i to jest fantastyczne.

drekar | 19.04.2017 | 21:45:43
@Aiki
chyba zrzutka na sedziego


annihilator1988 | 19.04.2017 | 21:46:08
Raczej po wyjściu z pokoju sędziego:
W szatni Barcelony w przerwie:
- Panowie Remontada rozpoczeta, jeszcze tylko 3 bramki... :D


ForzaItanimulli3vujcm | 19.04.2017 | 21:47:40
Poprosze o dobrego linka

Ogień86 | 19.04.2017 | 21:48:16
http://sportslive.info/viewpage.php?page_id=7 mały ekran ale jakosc ok

NEQ | 19.04.2017 | 21:48:35
W tym roku wygramy LM !!zobaczycie =D

ForzaItanimulli3vujcm | 19.04.2017 | 21:51:08
z dużym nic nie ma? wole złą jakość - a żeby się nie cięło - obojętnie co - byle się nie cięło - na firstrowsports tnie się co sekunde - OGLĄDAC NIE IDZIE!

Ogień86 | 19.04.2017 | 21:51:56
u mnie działa ok nic nie scina

Ogień86 | 19.04.2017 | 21:53:45
Cuadrado to musi byc gol :( szkoda

HUGO1303 | 19.04.2017 | 21:56:13
To jest wymiana ciosów aż dziwne, że Juve nie może tego skończyć....

Leon | 19.04.2017 | 21:58:55
Panowie nie wiem jak wy ale ja wyłączyłem nie mam nerwów, będę śledził wynik w necie

paveloneddar | 19.04.2017 | 22:01:29
zoltko kielon

Ogień86 | 19.04.2017 | 22:02:33
ostatnie 5 min za duzo pola oddajemy Barcy

Jówentino | 19.04.2017 | 22:02:56
XD normalnie remontada jak nic...

HUGO1303 | 19.04.2017 | 22:03:09
Cuadrado pada z sił niesamowicie szybko :/

paveloneddar | 19.04.2017 | 22:06:48
ladnie pjanic

ballack13 | 19.04.2017 | 22:08:03
Sami nie zagra w 1/2

paveloneddar | 19.04.2017 | 22:08:15
i khedira nie zagra w polfinale eh

Ogień86 | 19.04.2017 | 22:09:20
No to Khedira odpocznie sobie w nastepnym meczu. W ogole po co tyle zabawy.

ForzaItanimulli3vujcm | 19.04.2017 | 22:09:33
Messi taki dobry piłkarz, a Buffonowi to nigdy gola nie strzelił XD

Jówentino | 19.04.2017 | 22:10:26
Patrzę na tych na stadionie a ci dalej wierzą w remonty XD

1nedved1 | 19.04.2017 | 22:12:17
nie ma co ich skreślać jedna bramka i by ich uskrzydliło

wierzę, że jednak strzelimy dla wisienki na torcie


Ogień86 | 19.04.2017 | 22:15:06
Zmiany panie trenerze, zmiany bo luft z nas uchodzi, a tak po prawdzie nie ma kogo wstawic.

HUGO1303 | 19.04.2017 | 22:17:39
Zmiany ale Barzagli? Asamoah, Lemina a schodzi Dybala ? Oby...

paveloneddar | 19.04.2017 | 22:18:15
no wreszcie barzagli na piatego obronce tego sie od allegriego spodziewalem

paveloneddar | 19.04.2017 | 22:18:56
brawo paulo

1nedved1 | 19.04.2017 | 22:21:01
aaaaj Paolo miał piłkę meczową, szkoda

maditi | 19.04.2017 | 22:21:09
Nie moge.. tez wylaczylem :) pikawa na biezni.. Niby wynik bezpieczny,ale jak teraz przeszlismy na 3-5-2 i nie mamy Dybali i alternatywy(ZADNEJ) ofensywnej to nie mog przepatrzec... Gol i sie zrobi zadyma okropna...

HUGO1303 | 19.04.2017 | 22:22:10
Jedna głupia kontra.... barca gra tak nieodpowiedzialnie w obronie

annihilator1988 | 19.04.2017 | 22:22:10
Lichego widziałbym tak za 5 minut za Cuadrado by jeszcze bardziej zablokować prawe skrzydło

paveloneddar | 19.04.2017 | 22:22:13
sedzia prawidlowo prowadzi mecz

ForzaItanimulli3vujcm | 19.04.2017 | 22:23:42
Khedira... Szlag!...

HUGO1303 | 19.04.2017 | 22:26:03
jakim cudem nie wygrywamy w tym meczu? jest to mało ważne ale jak ? chyba tylko brak sił, zmęczenie sezonem.

paveloneddar | 19.04.2017 | 22:27:10
lemina

Tyrcio | 19.04.2017 | 22:29:11
Higuain masakra dzisiaj
Cuadrado swietny.


Friqu | 19.04.2017 | 22:30:53
Hahahaha Ole ole fanów Juve na Camp Nou cos pieknego !!!!!!!!!!! xD

Ogień86 | 19.04.2017 | 22:32:01
@Friqu prawda cos pieknego uslyszec ole ole na stadionie Barcy :)

perezik | 19.04.2017 | 22:32:52
ledwo z pracy wróciłem...

Opowie ktoś jak gra wygląda o plusach i minusach gry i zawodnikach ??


Friqu | 19.04.2017 | 22:33:57
No po prostu jestem tak szczesliwy ze nie umiem tego opisac .. Nawet gdy pierwszy raz extazy wzialem nie mialem takiej eufori !!



Forza Juve !!!!!!!!!!!!

A teraz sie zapyta tych wszystkich Dełow i innych co wyzywali naszych pilkarzy i obrazali Allegriego ... Głupio wam ?! Moze nie powinienem ale niech wam bedzie głupio !


Higuain dzis genialny !!


Ogień86 | 19.04.2017 | 22:35:25
Brawo JUVE mamy to juz nam nic nie zagrozi Ide swietowac

sajgon | 19.04.2017 | 22:36:54
no i fajrant


HUGO1303 | 19.04.2017 | 22:37:20
tak jesttttttttttttt

annihilator1988 | 19.04.2017 | 22:37:27
I żegnamy płaczków z Barcy

paveloneddar | 19.04.2017 | 22:37:32
no i elegancko

piterjuve | 19.04.2017 | 22:39:04
Ufff, sporo zdrowia mnie to kosztowało, ale dziś Barcelona nawet przez chwilę nie była blisko.
FORZA JUVE!!


Humar | 19.04.2017 | 22:39:21
brawo bardzo dobre zmiany

farmer3522 | 19.04.2017 | 22:39:49
no i gitara tak jak myślałem zero z tyłu elegancko. Miny katalończyków po meczu- bezcenne :D

maditi | 19.04.2017 | 22:40:43
Jeeeest!!!!!! Ha ha ! Ni mam sil na podsumowania,na wymienianie plusow i minusow... 1/2 i jak nie teraz to kiedy ?!!!! No kiedy ?! Juve na litosc Boską ,niech Buffon podniesie uszatego !! Ps. Swietnezawody arbitra.

I jeszcze jedn Ps. Ostatnim razem pisalem,ze lepeij bylo trafic na Barcelone niz Monaco,bo Monaco jest duzo lepiej ulozone w tym sezonie,to kilka osob mnie wysmialo :) Monaco gra bez presji ,a te bachory robia swietna robote tam.. Chyba bede kibicowal za wylosowaniem Atletico..W sumie obojetne :D

Jeeeesssttttt !!! Barca za burta , wielkosc JUVE idzie w swiat ;)


Humar | 19.04.2017 | 22:41:59
Zagralismy w dziadka

grande amore | 19.04.2017 | 22:42:58
Tak 3mac, panowie!

JPJerzu | 19.04.2017 | 22:43:50
PIĘKNIE!! JUVE!! :)

Aiki | 19.04.2017 | 22:45:01
Messi dlugo zapamieta ten mecz, pol meczu z niezla fifa pod okiem. A za dwa dni jaka ladna sie zrobi ;)

tie100 | 19.04.2017 | 22:45:10
Nie sądziłem ze to napisze ale , Jutro Allegremu nowy kontrakt :)

Aiki | 19.04.2017 | 23:06:39
Allegri to kilka propozycji po sezonie dostanie napewno, pytanie czy bedzie chcial zostac jak pykniemy uszatego.


Aby móc komentować, musisz być zarejestrowany i zalogowany.
KSIĘGARNIA WYDAWNICTWA SQN JPDROID - JUVEPOLAND NA ANDROIDA
Sklep Juventus


Liga Mistrzów - Finał
2017-06-03 (sobota) - Godzina 20:45
Juventus 1-4 Real
Juventus Real
Znaki towarowe JUVENTUS, JUVE i logo Juventusu są własnością Juventus F.C. Spa, Turyn, Włochy.
The trade names and marks JUVENTUS, JUVE and Shield Device are the exclusive property of Juventus F.C. Spa, Turin, Italy.
Copyright (c) 1997-2017 JuvePoland -- Wszelkie prawa zastrzeżone