index index sezon klub historia artykuły forum fanpage typer ksiazki kontakt
mapatop
Strona główna
Forum
Fanpage
Twitter
Archiwum newsów
Ostatnio na forum
Mapa strony
Regulamin

Dodaj do ulubionych
Startuj z JuvePoland

Drużyna
Tapety
Mercato
Piłkarz sezonu


Juventus
Terminarz
Lista strzelców
Lista kartek
Lista asyst

Serie A
Terminarz
Tabela

Liga Mistrzów
Terminarz
18.06.2017  19:59:26    |         28  
Medhi Benatia (na zdjęciu) został miesiąc temu wykupiony przez Juventus z Bayernu za 17 milionów euro. Calciomercato twierdzi, że przygoda Marokańczyka ze Starą Damą nie potrwa jednak długo. Usługami obrońcy zainteresowane jest Monaco. Jeśli Francuzi zaoferują odpowiednią kwotę, która przyniosłaby zysk mistrzowi Włoch to obie strony będą mogły usiąść do konkretnych rozmów. Benatia urodził się i wychowywał we Francji, ale nie grał tam od 2010 roku kiedy to przeniósł się z Clermnont Foot do Udinese.




deszczowy | 18.06.2017 | 20:01:22
Eeee??

wit_juve | 18.06.2017 | 20:01:32
ja bym go zatrzymal

silhouette | 18.06.2017 | 20:01:41
Rugani lubi to.

JuvePerSempre | 18.06.2017 | 20:07:16
Bonucci, Sandro, Alves, Benatia? Planujemy w przyszłym sezonie grać bez obrońców? Bronienie jest już przereklamowane? Co za bzdury.

Niech to okno transferowe już przeminie, skończy się bo zaczyna brakować cierpliwości do tych frustrujących wymysłów prasy.


adryjan | 18.06.2017 | 20:16:31
Przepraszam, że nie w temacie, ale mam pytanko. Jakim cudem Rugani gra na Euro U-21, gdzie w lipcu tego roku kończy 23 lata???

silhouette | 18.06.2017 | 20:18:36
@adryjan
bo jest młody i zdolny. Brożek pamiętam też na ostatnich mistrzostwach młodzieżowych wystepował mając bodaj 30, nie wiem na jakiej zasadzie to działa, po prostu niektórzy maja takie przywileje


AndyKrz | 18.06.2017 | 20:20:21
Up

Gdy sie zaczynaly kwalifikacje mial 21 lat ;)


adryjan | 18.06.2017 | 20:21:52
AndyKrz - ok dzięki za info:) a co do Benatii mam nadzieję, że zostanie bo to bardzo dobry obrońca pod warunkiem, że jest zdrowy

Kowi10 | 18.06.2017 | 20:39:35
Ciekawe jak to bedzie w koncu z Schickiem, dzis byl tak tragiczny przeciwko Niemcom. To tylko jeden mecz, zobaczymy co potem zagra.

igor4467 | 18.06.2017 | 21:02:07
Czasami mam takie wrażenie, że te dwa finały w ciągu 3 lat przegraliśmy własnie z powodu "pozbycia się" kluczowych zawodników. Oczywiście jesteśmy "klubem dżentelmeńskim" z wielką klasą, nie robimy problemów przy odejściach, jednakże moim zdaniem powinniśmy zmienić tą zasadę czy tam mentalność.

adryjan

Jest chyba jakiś limit zawodników, wydaje mi się dwóch, którzy mogą grać powyżej 21 lat :) Milik i Zieliński mają po 23 lata i dostali powołania, jednakże Napoli nie wyraziło zgody :)


MateuszBula86 | 18.06.2017 | 21:08:19
te dzisiejsze newsy jakos mnie irytuja:/ myslalem ze moze odejsc sturaro lemina asamoah rincon a tu sami czolowi zawodnicy :/ mamy w planie wygrac lm?? czy nie wyjsc z grupy?? oby to byly ploty i czekam na topowe wzmocnienia obserwowalem dzisiaj Schicka z Niemcami dramat mam nadzieje ze nasi skauci to widzieli

MateuszBula86 | 18.06.2017 | 21:10:24
a co do Ruganiego z tego co sie oreientuje w kadrze U-21 moze grac na turnieju 3 starszych zawodnikow kiedys tak bylo nie wiem jak teraz pamietam taki turniej w ktorym gral chyba chiellini pirlo i gilardino ale to bylo pare lat temu

Forza3 | 18.06.2017 | 21:14:24
@adryjan

3 zawodnikow mozna miec powyzej 21 lat ale lacznie nie moga miec oni 70 lat... Wiec Di Biagio mogl obok Ruganiego powolac nawet Buffona bo 23+39


Forza3 | 18.06.2017 | 21:15:56
UP

23+39=62 limit nie przkroczony pozdro


AdiJuve | 18.06.2017 | 21:17:52
Nie ma żadnych limitów, po prostu przed MEu21 są kwalifikację które zaczynają się w 2 lata wcześniej, także dlatego na MEu21 w 2017 mogą grać zawodnicy z 1994r i młodsi, ot cała filozofia, liczy się wiek na początku kwalifikacji a nie w czasie ME. Ot cała filozofia.

Co do Benatii, to jak ktoś rzuci dobrze hajsem to jak najbardziej pożegnać, na chwilę obecną mamy parę Bonu-Chiellini nie do ruszenia, do tego zdolny Rugani i weteran Barzagli, za rok wskakuje Caldara. Benatia nie materiał na 11 a na ławce powinni siedzieć właśnie gracze jak Barzagli i Rugaini, jeden dogrywa karierę a drugi ją rozpoczyna, jeden był/jest topem drugi się nim może stać.



jarmel | 18.06.2017 | 21:22:59
Specjalnie bym nie płakał.

belial_s | 18.06.2017 | 21:29:19
A ja uważam, że nie ma najmniejszego sensu go sprzedawać, bo nikt nie da nam jakoś specjalnie więcej niż to co zapłaciliśmy, jest zwyczajnie bardzo dobrym obrońcą i powinien zostać.

Taki piłkarz jest mega potrzebny w drużynie na tym poziomie, która chce grać na trzech frontach. Barzagli i Rugani super, bo wiadomo, że wyjściowa para to Bonucci i Chellini, ale jak się pojawi jakaś większa kontuzja kogoś z podstawy to jest problem. Benatię lepiej mieć niż nie mieć, więc jeśli nie ma szansy na nim zarobić to zostawić i niech gra u nas.


Szymon1996 | 18.06.2017 | 22:05:15
Zwróćcie uwagę na to że Benatia może ułatwić negocjacje transferu kogoś innego z Monaco, a dobrych piłkarzy tam nie brakuje. Jedyny problem to przelonanie Atalanty do oddania Caldary już w tym okienku transferowym.

sebastian10 | 18.06.2017 | 22:41:07
szkoda go na ławie trzymać ale szkoda tez sie pozbywać za śmieszne pieniądze ja bym chyba zostawił

@D@$ | 18.06.2017 | 22:53:01
@Juvepersempre - dokładnie, jeszcze Asamoah i pewnie o Lichtsteinerze newsy będą. Jakby wierzyć jak pelikan w te doniesienia, to zostajemy z trio Chiellini-Rugani-Barzagli i bez winbackow, bo przecież Cuadrado też odchodzi, nie? :)
@Igor - a kto kluczowy odszedł przed 2014/15? Chyba tylko Mirko-zorro-Vucinic choć on wtedy już był ostro na wylocie, no i trener :)
Mieliśmy tę super czwórkę w pomocy: Pirlo, Pogba, Vidal, Marchisio, nawet udało się Allegriemu ich wszystkich upchac w finale. Do ataku do Teveza kupiono Morate.
To już prędzej kolejnego mercato bym się czepiał: Pirlo,Tevez,Vidal...


Friqu | 18.06.2017 | 22:58:18
Głupia plotka .

Forza3 | 18.06.2017 | 23:04:30
o niie tylko nie do Monaco... Benatia-Glik to by byla zabojcza para stoperow ... Niech Glik tam dalej sam czysci xD

Forza3 | 18.06.2017 | 23:23:02
Benatia nie pojdzie do Francji bo moze byc celem ataku terrorystycznego ... On to doskonale wie..

Przemo13131313 | 18.06.2017 | 23:51:45
Jesli to prawda to brawa dla marotty wykupic sprzedac zarobic. Jakis czas temu byl news o wczesniejszym sciagnieciu caldary, jesli tak to bravo. Pieciu SO musi byc. Sezon dlugi...

zajac | 19.06.2017 | 0:03:25
prawda jest taka ze jakby wierzyc prasie we wszystko co pisze... to zaden klub na swiecie nie wygladalby tak jak wyglada.... dlatego ja osobiscie zawsze mam w glebokim powazaniu te spekulacje wszystkie-jeszcze mercato sie nie zaczelo a nam juz obroncow brakuje prawie :)

Forza3 | 19.06.2017 | 0:21:10
@zajac

no obrony nie ma ale w pomocy ladnie to wyglada .. Costa Verratti ,Bernardeschi , Fabinho , Nzonzi ... Mamy pake w drugiej linii nie ma co ukrywac :)


Forza3 | 19.06.2017 | 0:24:00
aaa i Sanchez ... Czekam jeszcze na news o Mbappe i mozna bedzie powiedziec ze LM nasza w przyszlym sezonie

Forza3 | 19.06.2017 | 0:25:07
kij z obrona i tak wygramy z kazdym chocby 10:9


Aby móc komentować, musisz być zarejestrowany i zalogowany.
KSIĘGARNIA WYDAWNICTWA SQN JPDROID - JUVEPOLAND NA ANDROIDA

Serie A - 9. kolejka
2017-10-22 (niedziela) - Godzina 18:00
Udinese 2-6 Juventus
Udinese Juventus
Serie A - 10. kolejka
2017-10-25 (środa) - Godzina 20:45
 
vs SPAL
Juventus typuj SPAL
Znaki towarowe JUVENTUS, JUVE i logo Juventusu są własnością Juventus F.C. Spa, Turyn, Włochy.
The trade names and marks JUVENTUS, JUVE and Shield Device are the exclusive property of Juventus F.C. Spa, Turin, Italy.
Copyright (c) 1997-2017 JuvePoland -- Wszelkie prawa zastrzeżone