index index sezon klub historia artykuły galeria download typer ksiazki sklep kontakt
mapatop
Strona główna
Forum
Facebook
Twitter
Archiwum newsów
Ostatnio na forum
Mapa strony
Regulamin

Dodaj do ulubionych
Startuj z JuvePoland

Drużyna
Galeria
Tapety
Mercato
Piłkarz sezonu


Juventus
Terminarz
Lista strzelców
Lista kartek
Lista asyst

Serie A
Terminarz
Tabela

Liga Mistrzów
Terminarz
Drużyna
Galeria
Tapety
Mercato
Piłkarz sezonu
Archiwum newsów

Typer Francja 2016
Terminarz
Klasyfikacja


Juventus
Pre-season
Terminarz
Mecze towarzyskie
Lista strzelców
Lista kartek
Lista asyst

Serie A
Terminarz
Tabela

Liga Mistrzów
Terminarz
19.06.2017  9:46:28    |         16  
La Gazzetta dello Sport pisze o problemach z transferem Wojciecha Szczęsnego (na zdjęciu). Negocjacje, jeśli tak to można w ogóle nazwać, utknęły w martwym punkcie. Arsenal chce 15 milionów i deklaruje, że absolutnie nie będzie żadnej zniżki. Juventus oferuje 5 milionów i nie wydaje się zbyt chętny, żeby dorzucać więcej mając już wstępne porozumienie z bramkarzem, którego kontrakt wygasa za rok.





Jarutis | 19.06.2017 | 10:24:54
sKUPIĆ się na Donnarummie dać Milanowi kase i bramkarz z głowy na lata, mimo, że podobno wybrał Real to próbować do końca, a dopiero później myśleć o innym bramkarzu gdyby Gigio nas olał...

sezonowiec | 19.06.2017 | 10:38:55
15 mln za bramkarza z rocznym kontraktem? Zarty. Groteska.


Samael | 19.06.2017 | 10:50:07
Co JUVe po tym Donnarummie jak pogra ze dwa lata i zaraz "grubasek" go będzie transferował na Wyspy albo do Hiszpanii? Raiola nie pozwoli, żeby ten chłopak pograł długo w jednym klubie!

Gigio to transfer na 2-3 lata i potem Raiola znowu go będzie pchał dalej!


Ouh_yeah | 19.06.2017 | 10:58:20
No jak to co, dobrego bramkarza na kilka lat, a potem kupę kasy za niego.

AdiJuve | 19.06.2017 | 11:12:23
Mi się wydaje,ze Donnarumę trochę wyprzedza fejm, owszem to wielki talent, ale na razie broni po prostu dobrze, babole popełnia, czasem coś więcej wyciągnie, broni jak wielu.Jego największy atut to wiek i fakt,że przebił się jakoś na nr 1 w Milanie.

deszczowy | 19.06.2017 | 11:26:12
Za jednego z najlepszych i wciąż młodych bramkarzy Serie A, który wcześniej dobrze radził sobie w Anglii – to są duże pieniądze? A weźcie puknijcie się w ceber.

silhouette | 19.06.2017 | 11:38:23
Raiola powiedział że z szacunku dla Milanu nie sprowadzi Donnarummy do Juve :/

za Szczęsnym nie przepadam, ale jest świetnym bramkarzem, wszedł na wyższy level w Romie i w sumie to się dziwię że Arsenal go nie chce u siebie na kolejny sezon


dimebag11 | 19.06.2017 | 11:46:16
@deszczowy
Część ludzi z tego forum chyba jeszcze żyje czasami, gdzie za piłkarza z rocznym kontraktem płaciło się 3-4 mln €. Niestety, ale teraz jest inaczej i albo dajesz kwotę bliską żądanej przez sprzedających, albo możesz sobie pomarzyć, a inny chętny i tak się znajdzie.


Poki | 19.06.2017 | 12:05:42
Wybornie!

koniec | 19.06.2017 | 12:33:31
Na chwilę obecną nie ma co sie oszukiwać ale Szczęsny to zdecydowanie lepszy bramkarz niż Włoch.
Młody ma talent ale nie takie już sie marnowały.
Jak mamy brać młodego na 2-3 lata to już wole Szczęsnego bo lepszy i też dopiero w prime będzie wchodził dla bramkarza.


jaccek24 | 19.06.2017 | 13:21:49
Można go nie lubić, ale obecnie to jeden z najlepszych bramkarzy.
Lepsi od niego to jedynie Bufon, Neuer, Oblak De Gea i Courtois, ale on wcale od nich dużo gorszy nie jest.
Donnarumma to obecnie tylko wielki talent - a z nimi różnie bywa.
Co do ceny nie wiem czy nie którzy z Was nie zauważyli, że czasy się zmieniły. Po prostu tak się płaci. Jest dużo klubów z kasą ( patrz obok starych firm, szejkowie, chińczycy, rosjanie i anglicy) więc teraz jest nie dobór dobrych graczy, a więcej chętnych, ceny szybko rosną.
Teraz oprócz tego, że masz kasę jeszcze musisz przekonać zawodników do grania w klubie ( zobaczcie Chelsea mistrz Anglii a ma problem z kupowaniem). Do tego liga włoska - może się to Wam się nie podobać, ale nei jest szczytem marzeń dla klasowych zawodników.
Uważam że te 15 baniek przy obecnym rynku to WIELKA PROMOCJA.
Czasy sie zmieniły.


sezonowiec | 19.06.2017 | 22:49:47
@dimebag11 ,
A coz to za czasy nastaly? Wiecej bylo przypadkow kiedy to zawodnikowi konczyl sie kontrakt i by klub cos na nim zarobic to sprzedawal po NIZSZEJ cenie. Jezeli ktos da 15 baniek za gracza, ktory o tej porze za rok bedzie za friko to albo ten pilkarz jest szykowany do gry w podstawie. A to watpliwe, by Polak posadzil Wlocha. Po co lawkowicz na rok, tuz przed MS, w kontekscie reprezentacji Polski? Neto wystarczy Juve.
No i najwazniejsze - skoro Szczesny jest taki rewelacyjny to czemu zaden inny klub spoza Wloch nie chce go kupic? Maja za malo kasy? Nie. Moze maja juz obsadzona bramke. Wymowne.


sezonowiec | 19.06.2017 | 22:56:12
A dlaczego Szczesny jest lepszy od Llorisa? Akinfeeva? Mignoleta? Prosze rozsadne argumenty czymkolwiek podparte.
Cos mi sie wydaje, ze nie da sie tego okreslic:) Trzeba byloby ogladac kazdy mecz, porownac obrony i sytuacje bramkarzy.


Friqu | 20.06.2017 | 2:09:54
@ sezonowiec

Akifeeve? Mignlet ? Stary od nich Malarz jest lepszy ..

Lloris jak dla mnei w top10 na świecie...


dimebag11 | 20.06.2017 | 9:37:53
@sezonowiec
Tak jak napisałem wcześniej. Takie czasy nastały, że za renomowanych zawodników nawet z kończącym się za rok kontraktem i tak trzeba zapłacić wysoką kwotę (np. tak będzie z Alexisem Sanchezem jeśli nie przedłuży swojej umowy z Arsenalem). Jaką masz pewność, że nikt inny z Serie A nie chce kupić Szczęsnego? Roma by go chętnie wykupiła, ale zapłacili niedawno dość sporo za Alissona, a mają też kartę Skorupskiego, więc chyba głupotą z ich strony byłoby wydawanie 15 mln €, gdy muszą wzmocnić inne pozycje, a kasy włożonej w Brazylijczyka i tak nie odzyskają. Dodatkowo możliwe, że Neto poprosił o transfer, bo chce więcej grać, a po dwóch latach spędzonych w Juve widzi, że nawet po odejściu Buffona nie zostanie naszym pierwszym bramkarzem.


sezonowiec | 20.06.2017 | 22:09:23
Nie wiem jak Neto moglby sie ludzic, ze zostanie nastepca Buffona, no ale mniejsza z tym. Alisson jak gral to prezentowal sie dobrze, solidnie. I Roma niespecjalnie placze po Szczesnym, bo maja godnego nastepce wlasnie. O jakichkolwiek plotkach z Anglii, Niemiec czy Hiszpanii dotyczacych Szczesnego nie slyszalem. Wydaje mi sie to bardzo wymowne.


Aby móc komentować, musisz być zarejestrowany i zalogowany.
KSIĘGARNIA WYDAWNICTWA SQN JPDROID - JUVEPOLAND NA ANDROIDA
Sklep Juventus


Liga Mistrzów - Finał
2017-06-03 (sobota) - Godzina 20:45
Juventus 1-4 Real
Juventus Real
Znaki towarowe JUVENTUS, JUVE i logo Juventusu są własnością Juventus F.C. Spa, Turyn, Włochy.
The trade names and marks JUVENTUS, JUVE and Shield Device are the exclusive property of Juventus F.C. Spa, Turin, Italy.
Copyright (c) 1997-2017 JuvePoland -- Wszelkie prawa zastrzeżone