index index sezon klub historia artykuły forum fanpage typer ksiazki kontakt
mapatop
Strona główna
Forum
Fanpage
Twitter
Archiwum newsów
Ostatnio na forum
Mapa strony
Regulamin

Dodaj do ulubionych
Startuj z JuvePoland

Drużyna
Tapety
Mercato
Piłkarz sezonu


Juventus
Terminarz
Lista strzelców
Lista kartek
Lista asyst

Serie A
Terminarz
Tabela

Liga Mistrzów
Terminarz
15.07.2017  12:36:38    |         32  
Leonardo Bonucci (na zdjęciu) za pomocą mediów społecznościowych zdecydował się podziękować Juventusowi za wszystko, czego doświadczył w Turynie w ostatnich siedmiu latach. "Siedem sezonów minęło. Siedem sezonów zwycięstw, spełnionych marzeń, rozwoju, który miał miejsce przez empatyczną i wyjątkową więź z Juve w absolutnej całości. Pozostaje wielki żal za niewygranie Ligi Mistrzów, ale większa duma jest z osiągnięć i bycie częścią tej wielkiej rodziny. Zawsze dawałem z siebie wszystko, prawdziwie, aż do końca. Dzisiaj, patrząc wstecz, widzę wspaniałą historię, godną zakończenia z pełnym szacunkiem i przywiązaniem, bez wpływu tego jak żyłem razem z klubem, kapitanem, kolegami i fanami. Piękna historia, dzięki za wszystko, Juve".

Portal FourFourTwo zauważa, że piłkarz nie pożegnał się z trenerem Allegrim, co może niejako sugerować, dlaczego zdecydował się na odejście z Juventusu.





Julek997 | 15.07.2017 | 12:39:54
Od kasy w głowie mu się poprzewracało. Uwierzył, że jest najlepszy na świecie w obronie i zaczął kozaczyć. Pokora chłopie pokora.
Masz 30 lat i idziesz do Milanu, z automatu skazujesz się na brak zwycięstwa w LM.


bastian | 15.07.2017 | 12:45:56
A moze znudzilo mu sie wygrywanie wiec zmienil barwy

forzaaa | 15.07.2017 | 12:54:41
Bonucci po 7 latach w Milanie :
Siedem sezonów przegranych...,niespełnionych marzeń,cofnięcia się w rozwoju...,przez Milan który byl nie sympatyczny..
Bonu ty głupku ty..
Wszyscy w pióra obrastają , szkoda że,zapominają.... Kto naprawdę ich stworzył...


forzaaa | 15.07.2017 | 12:56:18
Trzeba było się z wszystkimi porozumieć, i pogodzić chyba są ludźmi..

ghott | 15.07.2017 | 12:58:22
przecież to wychowanek merd mediolańskich więc czego oczekujecie od takiego typa ? Wierności az po grób ?

Sila Spokoju | 15.07.2017 | 13:01:47
Odszedł Tevez, Pirlo, Vidal i daliśmy radę, więc tym bardziej damy rade bez Bonucciego.

Może to i dobrze, przynajmniej Rugani więcej pogra.


Bobby X | 15.07.2017 | 13:02:21
Dziwnie wygląda w czerwonym. Zrobił swoje dla Juve, niech pomoże innym w LE :D

Przemo13131313 | 15.07.2017 | 13:11:28
Dzieki leo, wypchneli to poszedl. Wolalbym gdyby zostal a podziekowali maxiowi.
Takie mam zdanie. 321 start fani maxia do ataku


prze c... ninja | 15.07.2017 | 13:12:11
Chyba wolałbym żeby Dybala odszedł niż on... . Pamiętam jego początki w Juve. Robił takie babole, że nie dało się patrzeć. Obecnie jeden z lepszych na świecie. Według mnie jeśli nie musiałby to by nie odszedł. Mimo wsztsko dziękuję za wszystko.

manner93 | 15.07.2017 | 13:13:39
Z finału LM do 3 rundy eliminacji LE w 2 miesiące... Nieźle. A tak serio, to trzeba mu życzyć powodzenia mimo wszystko.

Meehaw | 15.07.2017 | 13:15:13
Chyba wolałbym żeby Dybala odszedł niż on...

Wybór był między nim, a Allegrim. Fajny człowiek, prawdziwy walczak. Życzę mu powodzenia w Milanie. Wydoi ich z kasy aż miło. Caldara, Rugani, Benatia, Chiellini...w odwodzie Barza - jest kim grać.
Szkoda, ze Contiego przegapiono.


mietek90 | 15.07.2017 | 13:15:40
i dobrze ze go wypchnelismy, zaczal za bardzo kozaczyc, klotnie z Barzaglim Buffonem... Przemo jesli naprawde myslisz ze lepiej wyrzucicmtrenera niz goscia ktory pauje atmosfere w szatni to nie mam pytan

kawek | 15.07.2017 | 13:22:13
bardzo dobrze sie stało ze kluib poswięcil Bonuca a nie trerea
w takim ynterze jakby sie Icardi pokłcoił to wywaliliby pół sztabu


Del | 15.07.2017 | 13:23:35
nie po drodze mial z Allegrim. Co jednak jesli za rok trener odejdzie? Nie bedziemy mieli ani swietnego obroncy ani trenera

putout | 15.07.2017 | 13:47:34
szansa dla Ruganiegio i Caldary

szkoda że odszedł. piłkarz o wielkich umiejętnościach. na pewno będzie pdużym wmzocnieniem dla Milanu. ale NIE MOŻE być tak że piłkarz może się obrażać na trenera. do tego dochjodzi jeszcze ta kłótnia z Buffonem i Barzaglim o której ostatnio była mowa. wygląda tak jakby Bonucci poczuł się zbyt ważny (może naoglądał się C. Ronaldo?) i uznał że to wokół niego kręci się Juventus. w Milanie z miejsca zostanie wielką gwiazdą. moze nawet największą?
Milan? Dobrze że Milan a nie Roma albo Inter! co jak co ale rywalizacja Juventus-Milan mimo zrozumiałej wzajemnej niechęci, zawsze zawierała element wzajemnego szacunku. Jeśli hjuż kogoś mieliśmy wzmocnić to fajnie że to akurat Milan.
no i od dłuższego czasu gramy 4 z tyłu... Bonucci wymiatał w trójce ale w czwórce był "jedynie" bardzo dobry dlatego też jego strata może nie być aż tak bardzo odczuwalna. choć bez wątpienia jest to utrata naprawcdę dobrego zawodnika.

życze mu szczęśćia i pomocy w wypriowadzeniu Milanu na 2. miejsce. mimo braku profesjonalizmu zdążyłem go zwycdzajnie polubić.


Silwawap | 15.07.2017 | 13:47:50
Daje do myślenia że tylko Buffon pożegna goł na fb

Axel | 15.07.2017 | 14:03:23
Wielu płacze, że były oferty powyżej 60 baniek - ok, ale spoza Włoch. Bonu chciał zostać w kraju - na siłę by go nie wypchnęli. 42 mln za 30 latka to dobra, bardzo dobra oferta. Za rok będzie wart max 25 baniek. Na dodatek mamy kim go zastąpić. Transfer oceniam na plus.

Gwiezdnik | 15.07.2017 | 14:16:57
POzegnanie typu "elo, no spoko bylo, czasem fajnei czasem zle, narazie, w kontakcie" a wytluamczenie zmiany otoczenia ? czemu tak zrobil ? dziwne...treba hcyba jeszcze poczekac a zmu sue jezyk rozwinie

juventusprzemek | 15.07.2017 | 14:17:30
Jeszcze Gonzalo sprzedamy i okienko udane. Jakieś 140mln i 100mln z LM to niezły hajs dla inwestorów w Juve Corporation S.A. Supermarket otwarty na dobre :)

lichy696 | 15.07.2017 | 15:25:14
Jak robił dym w szatni to dobrze, że poszedł. W każdym inny przypadku wielka szkoda. BBC runęło.

Danielpiero | 15.07.2017 | 15:28:34
Finał LM zagrał tak jakby już był milanista

rzeszow | 15.07.2017 | 15:29:13
Mam nadzieje ze jeśli nie Juventus to Milan zdobędzie scudetto. Byloby to teoretycznie jego ósme mistrzostwo Włoch. Podobał mi się jego styl gry. Jak go zabrakło w pierwszym meczu z Porto już mieliśmy problem z wyprowadzeniem piłki, a Sandro z Buffonem wymienili chyba najwięcej podań z całej drużyny.

Allen76 | 15.07.2017 | 15:54:03
http://www.around-j.com/marchisio-likes-bonucci-rant-instagram/

badecki | 15.07.2017 | 16:54:10
Szanuję Milan, ale słabo wygląda w tej ceracie. Wróżę mu powrót do źródeł, do babolenia. Coś mi się zdaje , że się sam wykiwał z tym wytrasferowaniem od nas.

LimaK | 15.07.2017 | 17:09:57
Bonucci i Alves byli już ponoć na wylocie w trakcie trwania finałowego meczu LM:

http://sport.interia.pl/serie-a/news-mario-mandzukic-bonucci-i-alves-prawie-pobili-sie-podczas-fi,nId,2417721


FalsoVero | 15.07.2017 | 18:39:31
Żegnaj zdrajco miłego grania w LE

Jarutis | 15.07.2017 | 19:33:28
On nie miał biało czarnego serca tylko czarne...
Inter niebiesko CZARNI
Juve biało CZARNI
Milan czerwono CZARNI

Może w głębi siebie czuje sie obrońcom murzynem jednak wiele dla nas zrobił, szkoda że tak to postanowił rozwiązać...


juventusprzemek | 15.07.2017 | 20:02:12
@LimaK
Wierzysz w ten wywiad? Ja nie bardzo bo żaden szanujący się piłkarz nie wynosi takich rzeczy do mediów. A domysły tylko spiętrzają konflikt do wielkiego poziomu.


miro4444 | 16.07.2017 | 3:34:03
''bez wpływu tego jak żyłem razem z klubem, kapitanem, kolegami i fanami''. - więc było zajebiście źle w takim razie, w innym wypadku by dziękował Buffonowi, Chielliniemu i Barzagliemu za to zaufanie jakie dostał. Mam mega żal, ale jeśli zdobędziemy tą je..ną LM w przyszłym sezonie to niesamowicie dobrze będzie smakować :) o mistrzostwie lub PW nie chcę słuchać. Idziemy tylko po jeden cel! Cza być wiernym, a lekko ni ma ;/

kondzio87 | 16.07.2017 | 12:41:46
Z cyklu "Jak stracic dwie gwiazdki w dwa dni". W roli glownej Leo Bonucci.

8JuVe0 | 16.07.2017 | 16:37:26
Who's the fuckin Alegri?
Dzieki Leo!


Lucas87 | 18.07.2017 | 22:28:01
idź się utop


Aby móc komentować, musisz być zarejestrowany i zalogowany.
KSIĘGARNIA WYDAWNICTWA SQN JPDROID - JUVEPOLAND NA ANDROIDA

Serie A - 6. kolejka
2017-09-23 (sobota) - Godzina 20:45
Juventus 4-0 Torino
Juventus Torino
Liga Mistrzów - Grupa D
2017-09-27 (środa) - Godzina 20:45
 
vs Olympiacos
Juventus typuj Olympiacos
Znaki towarowe JUVENTUS, JUVE i logo Juventusu są własnością Juventus F.C. Spa, Turyn, Włochy.
The trade names and marks JUVENTUS, JUVE and Shield Device are the exclusive property of Juventus F.C. Spa, Turin, Italy.
Copyright (c) 1997-2017 JuvePoland -- Wszelkie prawa zastrzeżone