index index sezon klub historia artykuły forum fanpage typer ksiazki kontakt
mapatop
Strona główna
Forum
Fanpage
Twitter
Archiwum newsów
Ostatnio na forum
Mapa strony
Regulamin

Dodaj do ulubionych
Startuj z JuvePoland


Drużyna
Mercato 2018/19
Piłkarz sezonu

Juventus
Terminarz
Lista strzelców
Lista kartek
Lista asyst

Serie A
Terminarz
Tabela

Liga Mistrzów
Terminarz
12.01.2019  13:02:51    |         25  
Polskie media podają informacje, które przekazał za pomocą Twittera Romeo Agresti. Juventus chce pozyskać Szymona Żurkowskiego (na zdjęciu), który obecnie broni barw Górnika Zabrze. Zaraz po zakupie Polaka miałby on zostać wypożyczy do Genoi, gdzie zbierałby pierwsze doświadczenie na włoskich boiskach. Oba kluby mają przedyskutować ten temat przy okazji rozmów na temat Cristiana Romero. Żurkowski występuje w Górniku od lipca 2016 roku. W 68 spotkaniach zaliczył 8 trafień. Ma 21 lat i występuje na pozycji środkowego pomocnika. Reprezentacja U-21 pokłada w nim duże nadzieje w kontekście tegorocznych młodzieżowych mistrzostw Europy. Cena za kartę zawodniczą Polaka może wynieść około 5 milionów euro.




misiekjt | 12.01.2019 | 13:07:41
a ruskie co podają?

putout | 12.01.2019 | 13:38:34
to nie o nim mówił Paratici w wywiadzie ze Szczęsnym? bo zdaje się że wtedy wprost powiedział że obserwują kogoś z polskiej ligi. zupełnei nie ogarniam tej polskiej gównopiłki więc nie wiem.

mioda1 | 12.01.2019 | 14:04:42
Up o nim

arrow500 | 12.01.2019 | 14:45:19
Jak najbardziej! Dawać utalentowanych Polaków do nas, bo u nas i tak sie zmarnuje i nic nie rozwinie. Bedzie to z pozytkiem dla nas i dla reprezentacji

gawron | 12.01.2019 | 14:55:11
@putout,
to samo pomyślałem. Miał być ŚP z Górnika, więc pewnie on.


juveee23 | 12.01.2019 | 15:59:04
Dawać utalentowanych Polaków jestem za:)

19seba48 | 12.01.2019 | 16:59:55
Dobry ruch ma dobry strzał technikę i świetnie zastawia piłkę pewnie odrazę wniósł by więcej niż Khedira , najlepszy zawodnik meczu Portugalia - Polska

Zalew | 12.01.2019 | 18:18:20
@19seba48

Co Ty opowiadasz? :D:D aż się uśmiałem :D


sebastian10 | 12.01.2019 | 18:20:59
POWIEM SZCZERZE JESZCZE GO NIE WIDZIAŁEM W AKCJI CIAGLE SŁYSZE O NIM ZE WIELKI TALENT

putout | 12.01.2019 | 18:40:19
@19seba48 porównywanie jednego z najlepszych i najbardziej utytułowanych środkowych pomocników w Eurpoie do kogoś kogo doświadczenie międzynarodowe sprowadza się do zgarnięcia 1:4 od Trencina xDDDDDDDDDDDDD. ja rozumiem że mżna nie lubić Khediry.a le pisanie że jakiś Żurkowski wniósłby do dużyny wiecej od Khediry jest śmieszne. z jakeigoś powodu Khedira gdzie nie pójdzie (Real, Juventus, Niemcy) tam jest kluczowym zawodnikiem.

Świrek | 12.01.2019 | 19:20:46
Typowy Seba ... ^^

19seba48 | 12.01.2019 | 20:09:27
Zalew puton swirek --- ja Zurka widuje w każdym meczu tak samo jak kheidire , od tamtego sezony każdy gada ,ze grał piach a teraz "najlepszych pomocników "
I nie porównuj Trencina bo tam całą drużyna grała ,a idąc twoim tokiem myślenia to np Dybala jest słaby bo przegraliśmy z
Young Boys Berno ????
Jeszcze do kolegi świrek to widać ,ze masz coś z głową nick zobowiązuje


Świrek | 12.01.2019 | 20:52:21
Skoro myslisz, że małolat wniósłby więcej do gry niż Khedira to raczej Ty masz coś z głową, albo za duzo Fma :D

19seba48 | 12.01.2019 | 21:01:24
Czy by wniósł coś więcej niż piłki do tylu owszem tak

19seba48 | 12.01.2019 | 21:14:02
A co do wieku Rodrigo Bentancur 22lata a Kheidire w tym sezonie wciąga nosem

1nedved1 | 12.01.2019 | 23:04:54
Z Chorwacji odchodziłby za 10 mln lub więcej (przypadek choćby Pjacy).
Dobry pomysł za 5 mln, jeśli to będzie drugi Zieliński, to nawet jak na Juve będzie za słaby zarobimy konkretnie. Ceny z naszej ligi są promocyjne, przykład Piątka się kłania. Milik za grosze odchodził z Górnika, następnie z Bayeru, podrasowany w Ajaxie dał Holendrom zarobić prawie 30 mln na czysto, dobrze wydoili z Napoli część naszej kasy za Higuaina.


Danielpiero | 12.01.2019 | 23:28:24
Oglądał go regularnie, parę razy na żywo. Jak na polskie realia potrafi się wyróżnić, ale szanujmy się... pozatym moim zdaniem ma ogromne braki w technice.

Meehaw | 12.01.2019 | 23:55:43
Seba,

wracaj na ziemię. Żurkowski wjeżdża i zjada Khedirę :)
Chłop, co z Górnikiem walczy o utrzymanie.


mietek90 | 13.01.2019 | 0:31:31
Co do Khediry to z Realu puscili go bez zalu, w reprezentacji tez juz nie gra tylko w Juve sie trzyma wiec nie gadajcie ze Khedira taki dobry bo gral tam i tam. Jego czas sie skonczyl jeszcze jak gral w Madrycie i dla tego Real go bez zalu oddal. Na cieniutka lige wloska wystarczala ale jak juz ktos wyzej zaznaczyl juz poprzedni sezon w wykonaniu niemca nie byl jakis zachwycajacy.

TrezeChampion17 | 13.01.2019 | 13:03:02
Żurkowski wniósłby więcej do gry niż Khedira hahaha Niektórzy nieźle tu odlatują, chyba trzymało po piątku %.

19seba48 | 13.01.2019 | 16:13:37
A co Khedira w czoraj takiego pokazał ?

yeti26 | 13.01.2019 | 19:14:01
@19seba48
A ten twoj Zurkowski co pokazal w powaznej pilce?
Na razie to sie wyroznia w beznadziejnej polskiej lidze i juniorskiej reprezentacji.


19seba48 | 14.01.2019 | 5:29:41
@yeti a co pokazał Piątek a już go chcą największe europejskie klubu z Realem Madryt na czele
Co do Zurka zostal wybrany do top 50 najlepszych młodych zawodników według uefa


gryfel | 14.01.2019 | 9:07:25
Panie Sebixie proszę się ogarnąć. Nikt nie mówi, że Żurkowski jest słaby, ale pisanie że jest lepszy niż Khedira to fanatyzm.

A to, że wg Ciebie Benta wciąga nosem Khedire nie ma nic do Żurka. Tak samo jak fakt, że Piątka chce Real to też nic nie wnosi do tematu.

Naucz się prowadzić dyskusje i rozmawiać na temat.

Kolejny mietek90 "Khedira wystarcza na slabiutka ligę włoska", a no tak bo Ekstraklasa taka ekstra. Jak ktoś gra tam dobrze to musi być najlepszy.

Nie mówię, że Polak jest słaby. W sumie fajnie by było go kupić i wypożyczyć do jakiegoś średniaka zobaczyć czy się sprawdzi w Serię A, jak Piątek (chociaż nad ocena z 2 sezony, bo za SMSa też wołali 120 mln w lipcu, a teraz nie wart 50).

Wyższość Khediry nad Żukowskim czy Bentancurem to inteligencja i doświadczenie. On właśnie w ważnym meczu poda do tyłu i nie straci piłki, a przez to gola.


yeti26 | 14.01.2019 | 14:06:58
@19seba48
Piatek 13 bramek w 19 spotkaniach Serie A.
Jak strzelal dla Cracovi to w Realu pewnie niewielu wiedzialo , ze taki pilkarz istnieje.

Dominic Adiyiah - mowi ci cos to nazwisko?
Krol strzelcow i najlepszy pilkarz MS u-20 w 2009 roku, teraz grajacy w Tajlandii.
Tyle znacza te wszystkie nagrody i rankingi w juniorskiej pilce.

Bentancur przed Juve gral w Boca Juniors klubie "troszke" lepszym od Gornika.






Aby móc komentować, musisz być zarejestrowany i zalogowany.
Superpuchar Włoch - Finał
2019-01-16 (środa) - Godzina 18:30
Juventus 1-0 Milan
Juventus Milan
Serie A - 20. kolejka
2019-01-21 (poniedziałek) - Godzina 20:30
 
vs Chievo
Juventus typuj Chievo


KSIĘGARNIA WYDAWNICTWA SQN JPDROID - JUVEPOLAND NA ANDROIDA

Znaki towarowe JUVENTUS, JUVE i logo Juventusu są własnością Juventus F.C. Spa, Turyn, Włochy.
The trade names and marks JUVENTUS, JUVE and Shield Device are the exclusive property of Juventus F.C. Spa, Turin, Italy.
Copyright (c) 1997-2019 JuvePoland -- Wszelkie prawa zastrzeżone