index index sezon klub historia artykuły forum fanpage typer ksiazki kontakt
mapatop
Strona główna
Forum
Fanpage
Twitter
Archiwum newsów
Ostatnio na forum
Mapa strony
Regulamin

Dodaj do ulubionych
Startuj z JuvePoland


Drużyna
Mercato 2018/19
Piłkarz sezonu

Juventus
Terminarz
Lista strzelców
Lista kartek
Lista asyst

Serie A
Terminarz
Tabela

Liga Mistrzów
Terminarz
20.06.2007  18:12:50    |         57  
Kolejne ruchy transferowe Juventusu. Cristian Molinaro (na zdjęciu), który poprzedni sezon spędził w Sienie, jest teraz w całości piłkarzem Juventusu. Juventus odkupił połowę karty zawodniczej 24-letniego lewego obrońcy za 2,5 miliona euro.

Natomiast Federico Balzaretti został sprzedany do Fiorentiny. Klub z Florencji zapłaci 3,8 miliona euro w ciągu trzech lat. Zysk na tej transakcji wynosi ok. 3,6 miliona euro.


Calcio bez cenzury od JuvePoland!

Alfa i Omega | 20.06.2007 | 18:16:02
Ehhh... Sprzedali Balzę, szkoda :/

Winner | 20.06.2007 | 18:16:22
Szkoda Balzarettiego :/

Luciano_Moggi | 20.06.2007 | 18:17:30
Jak się prezentował Cristian Molinaro w zakończonym sezonie 06/07?

alex1897 | 20.06.2007 | 18:20:04
nie!!!!!1 szkoda Balzaretti w tym sezonie gral bardzo dobrze po jego dosrodkowaniach padlo duzo bramek !!!! i jeszcze za tekie male pieniadze :( szkoda chłopaka ....
co do Molinaro to nie wiem czy jest aż taki dobry


Szilgu | 20.06.2007 | 18:20:56
No to kolejny nabytek. Trochę szkoda Balzarettiego ale skrzydła będziemy mieli dosyć mocne. Grygera/Zebina, Chellini/Molinaro :)

no_to_kiszka | 20.06.2007 | 18:22:57
kto to jest ;/ co to ma być za ruch transferowy ;/ ? o lol

Mrówa | 20.06.2007 | 18:23:02
FORZA BALZARETTI !!!

kookie | 20.06.2007 | 18:23:41
http://www.youtube.com/watch?v=kEPTYs6WK64&mode=related&search= AŻ ŁZA SIĘ W OKU KRĘCI!!! KOCHAM TEN KLUB "for ever" ;)

mich111 | 20.06.2007 | 18:25:20
niecale 4 mln euro na 3 lata?? hehe smiesznie to brzmi:)

Kubba | 20.06.2007 | 18:28:14
3,8mln to mało i w dodtaku w ratach? O co chodzi...? Czemu nie mogą dac odrazu całej kasy...? Przecież za takie pieniądze to się wacikiku kupuje...

adryjan | 20.06.2007 | 18:28:44
Rany taka mala kwota za Balzarettiego i jeszcze rozlozona na 3 lata i Fiorentinie marzy sie Barzagli? to ile lat oni by go splacali 20???

Yuwe | 20.06.2007 | 18:34:51
Nie no najpierw Maresca , Mutu teraz Balzaretti a pewnie jeszcze i Bojinov o ile juz sie nie pozegnal sie z klubem ehhhh najbardziej mi ich szkoda.

sisman | 20.06.2007 | 18:39:42
Może to jest tak, że jak Viola kupuję Balzarettiego to odpuszcza sobie Barzagliego wiem, ze to nie jwst ta sama pozycja, ale ktoś zawsze może pójść do środka, jeśli nie, to powinni sprzedać Balze za dużo kasy, żeby Viola nie miała kasy na Barzagliego.

Mortal Wombat | 20.06.2007 | 18:40:47
No to kiszka...bez podtekstów :)

JakubR | 20.06.2007 | 18:41:42
WIECIE CO,JUVE ZAWSZE SPECJALIZOWAŁO SIE W SPROWADZANIU PILKARZY MALO ZNANYCH I ZWSZE NA TYM DOBRZE WYCHODZILI. WIERZMY ,ZE I TYM RAZEM TAK BEDZEI:)!!! sZKODA BALZY:( vIOLA ROBI SIE MOCNA:( aLE JUVE PRZETRWA! I JUZ!

dadu1 | 20.06.2007 | 18:44:08
szkoda Balzarettiego ale i tak by siedzial na ławie( jest Grygera). A Molinaro to baaaardzzo dobry obrońca

no_to_kiszka | 20.06.2007 | 18:50:47
zbieg18 o jakim pod tekście mówisz :> :D
sisman hehe co za teoria zobaczymy :D ale wiesz jak oni kupują Balze za prawie 4 mln i spłacają to w 3 latach to może znaczy że będą walczyć o Barzagliego. :>

dadu1 skąd wiesz że jest bardzo dobry ? mógłbyś mi przytoczyć jego Historie występów ?:>

JakubR no masz racje Henry jest przykładem sprowadzili i nie docenili i wyrzucili ;/ Bozinow sprowadzili i olali ;/



Machyn | 20.06.2007 | 18:57:34
jak mogli sprzedać tak dobrze zapowiadającego sie zawodnika młodego pokolenia :((

Frank | 20.06.2007 | 19:01:55
żal.pl

luque10 | 20.06.2007 | 19:02:41
szkoda Balzy;( oby Molinaro sie sprawdzil...

Snake Juve | 20.06.2007 | 19:38:48
http://www.youtube.com/watch?v=EN0CEWUsCns&NR=1
to tak na marginesie ;)


Snake Juve | 20.06.2007 | 19:40:00
tu też się łza w oku kręci ;)
pzdr kookie ;)


Ventura | 20.06.2007 | 19:44:11
noo świetnie!!!... na moje Balzaretti jest 100 razy lepszy od Milinaro;/... szkoda mi go...

Conrad JUVE | 20.06.2007 | 19:46:26
ehh szkoda balzy i jeszcze nie dosc ze za marne 3.8 mln. euro to jeszcze vw ciagu 3 lat bueheheheh dobre

Chris7 | 20.06.2007 | 19:49:44
szkoda mody był i nie źle grał ale cuż!!!

MaHeR | 20.06.2007 | 19:59:11
no super! sprzedalismy zawodnika ktory napewno przydalby nam sie w Serie A!! normalnie super rozkmina ; / oddac Balze ;/ NC

Młody Wilk20 | 20.06.2007 | 20:05:53
Ja tego trochę nie rozumiem, wiadomo Chiellini w podstawowym składzie, ale Balza był ważnym ogniwem Juve w tym sezonie. Ja go widziałem jako zmiennika Nedveda-podobały mi się jego rajdy. SZkoda można było go zostawić i "przerobić na skrzydłowego".

no_to_kiszka | 20.06.2007 | 20:10:16
Młody Wilk20 to żeś teraz mnie zafascynował Balza zmiennik Nedveda o jaaa idę w marmur głową pyknąć ;/

Buczus_JuveFan | 20.06.2007 | 20:13:28
Balza to Balza, wychowanek Torino, więc naszego lokalnego wroga. Polubiłem go, ale jednak Molinaro wydaje się lepszy... moim zdaniem to dobry ruch (kolejny !).

Młody Wilk20 | 20.06.2007 | 20:18:10
Sorki ale on obrońcą był słabym, ale za to w ofensywie grał dobrze więc nie widzę dlaczego miałby nie grać na skrzydle. @no_to_kiszka tylko sobie łaba nie rozbij.

MaNieK_JuVe | 20.06.2007 | 20:32:25
Blazie daleko do zawodnika kompletnego jak dla mnie to swietny ruch z jego sprzedaza tylko na nim zarobilismy. Blaza nie przekonuje mnie ani w ataku ( wolny, koslawy, slabe podania i wrzutki) ani w obronie.

BIANCONERI | 20.06.2007 | 20:45:45
Ruch transferowy z gatunku dziwnych i niezrozumiałych,najprawdopodobniej błędnych(obym się mylił).

baczman | 20.06.2007 | 20:48:08
dobry jest wg?...bo nie znam xD

JuveR | 20.06.2007 | 20:54:14
Normalnie s.z.l.a.g mnie zaraz trafi. To jest chyba kpina. Jak można sprzedać Balzaretti'ego za 3,6 mln??? I ciekawe jak sprowadzimy Milito, Barzagliego, Tiago, Almirona itd. jeśli za połowę karty zawodniczej jakiegoś młodzika płacimy 3-4 miliny.
RZAL I BUL...


JuveR | 20.06.2007 | 21:04:02
@ no_to_kiszka - Balzaretti fryzurą przypomina Nedveda, więc... :D:D:D:D:D:D Ale teraz to już i tak po ptokach :P

Beret | 20.06.2007 | 21:10:09
widział ktoś w akcji Molinaro?! jeśli ktoś widział to niech doda wreszcie jakiś mądry komentarz, a nie kolejny: "na moje Balzaretti jest 100 razy lepszy od Milinaro"
Żałosne


Łukasz | 20.06.2007 | 21:11:02
???!!! - 3,8 miliona Euro? Dobrze zrozumiałem? To żenujace jest! Balza jest warty przynajmniej 6 (jeśli nie więcej) kawałków... Żenada.

Soulfly_Fanatic | 20.06.2007 | 21:18:28
"Rzal i bul" rox

Paweł 10 | 20.06.2007 | 21:18:29
żal kogo kupili

zoff | 20.06.2007 | 21:51:05
Ciao Balza!! ;[;[;[

PlanetJuve | 20.06.2007 | 21:55:06
Szkoda Balzy!!!! Jedno z objawien minionego sezonu.... no to akurat w zadnym stopniu nie byla wesola nowina....:/

Vojtimar | 20.06.2007 | 21:57:08
Sprzedali Balzarettiego. 3,8 mln w ciągu trzech lat. No czapki z głów po prostu. Co ten zarząd wyprawia...

B@rt | 20.06.2007 | 22:26:49
Juve bez Balzy... Ale ból...;(

Mortal Wombat | 20.06.2007 | 22:40:34
no_to_kiszka--> chodziło oczywiście o zwykłą kiszkę, a nie "Czykita" :P hehehe ;)

thecoolman | 20.06.2007 | 22:52:54
Sami finansiści i ekonomiści tutaj. A do tego każdy wie ile dany piłkarz jest wart wg ceny rynkowej.
Warto przypomnieć że klub to nie instytucja charytatywna i finanse też są w nim ważne. I bynajmniej nie steruje się nimi na poziomie menadżera piłkarskiego.


TomiQ | 20.06.2007 | 22:56:52
nie rozumie jak mogli sie pozbyc takiego piłkarza jak Balza???

Arsen | 20.06.2007 | 23:08:50
Do nich Balza, a do nas Montolivo ;). Chcialbym...

Maly | 20.06.2007 | 23:47:49
za pol Molinaro dajemy 2.5 a sprzedajemy calego Balzarettiego za 3.8... albo komus sie cos powalilo albo ten Molinaro musi byc na prawde dobry

Darch_Evil | 21.06.2007 | 0:01:33
czemu sfinalizowanie transferu zostalo rozlozone w 3 ratach... proste... viola ma juz odlozone fundusze na srodek obrony. Walka o Barzgaliego nie bedzie łatwa.

Kuben | 21.06.2007 | 9:36:37
Balza: ;(
Cena za Balze: Buhahahahahah
Zarząd: Zarząd ! Co ? Ty ... !!!
! ŻAL ŻAL ŻAL !


piotrek.prz | 21.06.2007 | 10:00:13
Szkoda, ze Balzaretti odszedl, przyznam ze lubilem te jego rajdy i dosrodkowania...:( Przyznam sie, ze nigdy nie widzialem w akcji Molinaro, wiec nie bede sie o nim wypowiadal.

MarcinB | 21.06.2007 | 10:15:10
Viola pewnie bym nam sprzedała za 7 milionów znająć życie, dlatego kwoty Juve są zabawne.

dadu1 | 21.06.2007 | 11:04:57
@no_to_kiszka Co rozumiesz przez "historię występów"?? Mówię że jest dobry na podstawie jego gry w ostatnim sezonie w Sienie

igor08 | 21.06.2007 | 14:16:12
szkoda Balza:(
a wiadomo co z Bojinov'em??


wojteceek | 21.06.2007 | 15:50:20
Molinaro to na pewno lepszy zawodnik niż Balzaretti, więc nie płaczcie jak nie wiecie jak gra nowy zawodnik ... lol

Negri | 21.06.2007 | 19:54:59
lewy obrońca? a co z Chiellinim? ława?

Gacek_03 | 23.06.2007 | 10:43:37
Balzaretti był najlepiej dośrodkowującym piłkarzem Juve w sezonie 2006/2007 !!! Ogromny błąd, nasz kochany zarządzie !!! Ani z tego zysku finansowego, ani "boiskowego" !!! Oby to nie był większy błąd niż kupno jakiegokolwiek innego zawodnika !!! W zeszłym roku sprzedaliśmy Vieirę i Ibrahimovicia do Interu, Cannavaro i Emersona do Realu oraz Thurama i Zambrottę do Barcelony... Każdy mówił, że sprzedaż któregoś z tych piłkarzy to był najgorszy krok... A ja uważam, że najgorszym dla Juve transferem był transfer Adriana Mutu, właśnie do Fiorentiny !!!! Niech to będzie przestroga dla zarządu Juve !!! Do Fiorentiny sprzedajemy najważniejszych piłkarzy !!!


Aby móc komentować, musisz być zarejestrowany i zalogowany.
Serie A - 38. kolejka
2019-05-26 (niedziela) - Godzina 18:00
Sampdoria 2-0 Juventus
Sampdoria Juventus
KSIĘGARNIA WYDAWNICTWA SQN JPDROID - JUVEPOLAND NA ANDROIDA

Znaki towarowe JUVENTUS, JUVE i logo Juventusu są własnością Juventus F.C. Spa, Turyn, Włochy.
The trade names and marks JUVENTUS, JUVE and Shield Device are the exclusive property of Juventus F.C. Spa, Turin, Italy.
Copyright (c) 1997-2019 JuvePoland -- Wszelkie prawa zastrzeżone